Hallis

Alla inlägg under oktober 2010

Av josefin - 21 oktober 2010 22:19

sitter och borstar tänderna, ska snart dra mig mot sängen och prata i tele

med kim. 

var ju på ikea innan med mamma. skulle egentligen träffa ellinor när jag kom hem, men det blev lite försent. 
Aja, vi fick med oss lite handdukar och lite ljus hem en matta också faktiskt.

inget speciellt så.


nu ska jag gå och spotta ut tandkrämen och tvätta anisktet.

sovgott! 

Av josefin - 21 oktober 2010 11:19

Vad..

Gör dig glad: När jag är med människor jag tycker om
Vill du uppnå i ditt liv: Få ett bra jobb. 
Är din största önskan i livet: Att jag och kim är tillsammans föralltid. och att jag får en familj
Längtar du till: jag vet inte, inget speciellt just nu.
Tycker du om dina betyg: Jag vet inte riktigt vad jag har för betyg just nu
Är det bästa som hänt dig: Dum fråga, K - I -M
Tycker du om politik: Nej, det vill jag inte påstå.

Av josefin - 21 oktober 2010 11:09

händer inte så mycket just nu, lunch om en timme.

dock ingen aning om vad jag ska äta.


när jag kommer hem idag, ska jag göra lite matte tänkte jag

ikväll ska jag till ikea med mammsen.

ja, mycket mer än så händer inte.


I miss you.

Av josefin - 21 oktober 2010 10:02

   asssså jag är så jävla kär i min pojkvän,

det finns verkligen ingen finare än honom.

och ibland måste man bara få skriva ner allt man känner för att förstå att man verkligen är så lycklig.

jag vill leva resten av mitt liv med kim, kan inte tänka mig något annat,

och för er som inte tror på att man kan vara tillsammans så länge när man är så unga som vi är, ni får ju tro det, men det är väl ni som aldrig någonsin har varit kära... men jag vet att jag har en framtid med kim, och det vet han med.

jag vet att han är en äkta person som jag verkligen kan lita på, han finns alltid där och lyssnar alltid.

jag vet att han aldrig skulle kunna göra mig illa, för han är inte så som person, och om han skulle gjort mig illa så skulle jag förlåt  honom alla gånger om, för utan honom vill jag  ändå inte leva.

jag har ett super bra liv nu, med världens snyggaste kille.

önskar jag kunde vara med dig varje dag, varje sekund. men vi har ju hela livet på oss! 

jag älskar dig kim vendin, du har en plats i mitt hjärta som ingen någonsin skulle kunna ta ifrån dig. du är underbar!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

I will love you untill the day i die.

 

  

Av josefin - 20 oktober 2010 20:03

H-h-heeje.

asså fyyyf*n vad kallt det är, jag får riktigt anstränga mig

för att kunna trycka på tangenterna, fryser som satan om fingrarna.

aaaop, slutade som vanligt klockan tre idag, skulle gå ut och ta bussen.

den var 20 min sen pga att kungen var här. men dom körde iallafall förbi där jag stod, så jag hann minsann se dom!!
kom hem och ja, gjorde mig en sketa god smoothie, på hallon.

och nu kom jag nyss hem från träningsakademin, där

jag förmodligen ska börja träna istället för på filborna.

det är faktiskt billigare där.

aja nog om det, nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det väl mackor + tv med mamma!



   

Av josefin - 20 oktober 2010 14:08

  

Av josefin - 20 oktober 2010 10:58

Hur många nycklar finns det i din nyckelknippa? 4 ST
Vilken svordom använder du mest? Fan
Vilken var den senaste filmen du såg? Jag vet faktiskt inte! :O
Har några av dina vänner barn? nej

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?en resa till ett varmt land som jag skulle bjudit kim på
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?  ja det vet jag att folk gör, det gör alla om alla någon gång. me folk får säga vad dom vill.  I don't care
Tittade du på tecknat när du var liten? vadå när jag var liten? gör det än.
Har du en stationär dator eller en laptop? stationär
Vill du ha en eller flera tatueringar? en lite, vill jag ha.
Tror du på andar och spöken? icke

Av josefin - 20 oktober 2010 10:14

heeeej,

vet ni vad idag kommer kunga familjen till HBG, för att fira när Jean Baptiste Bernadotte steg iland för 200 år sedan.
Dom kommer vara på lite olika platser i HBG under hela dagen.
Det coola är att jag sitter precis vid the tivoli, där det sägs att dom ska komma utanför!

VARFÖR SKRIVER JAG OM DET ? nörd varning.

haha.

aja igår var jag hos min älskling, sov där inatt.

vi gjorde inte speciellt mycket igår. inget intressant iallafall.



  

Ovido - Quiz & Flashcards