Hallis

Alla inlägg under november 2010

Av josefin - 30 november 2010 22:41

Dålig uppdatering idag, ber om ursäkt!

Men har ju faktiskt varit med min underbara pojkvän.
Först var vi i stan en runda kollade lite grejor, och sen så gick vi en runda i det varma vädret!

Blev iallafall tv när vi kom hem. 20:25 lämnade han mig med bussen.
Tråkigt men sant...


Jiappp!

Imorgon har jag iallafall planerat att jag ska träna, var länge sen OPS!!
Äeh ska skärpa mig nu. Så ska iallafall träna onsdag torsdag får se om det bli fredag med. Vill faktiskt.

 (och juste måste plugga också, som satan!!!!) 


AJA, nog nu.

Måste sova. 

-

Av josefin - 30 november 2010 09:47

Har ändrat designen. Lite jul tema. höhö!



Av josefin - 30 november 2010 09:17

Godmorgon.

Sitter i skolan och göra en affisch i PS. Går väl rätt bra ändå.

Emmh, idag ska jag träffa Kim, kanske blir väla får se. Ska bli riktigt skönt att träffa honom iallafall!! :D


Nu ska jag fan gå och fråga någon jävla Lasse när vi får våra pengar.

Seeee you

Av josefin - 29 november 2010 19:52

Heeeey. Var i stan innan idag och fixade det sista med julklappar och sånt.

Saknas en eller två, känns jätte bra att ha det fixat faktiskt.

Nu väntar jag bara på pengarna från skolan. så man har lite att leva på.


  

Av josefin - 29 november 2010 13:34

16 månader!

Shit alltså, det var ju precis 15 månader.

Men gud vad glad jag är. 

Du är verkligen det bästa jag har, vill aldrig byta ut dig mot någon annan. ALDRIG I LIVET. Du är alllllt man kan önska sig älskling. 

Gör allt för dig och vårat förhållande, det vet du om. 

Alltid vi Kim, alltid!!!!!! <3


  

våran första puss bild, haha! bra kvalité!! (Y)

Av josefin - 28 november 2010 21:29

Juste, den 29 januari åket jag med älskling och hans familj till idre och åker skidor.

Dessutom på vår 1,5 års dag. Kan inte bli bättre.

Längtar. 


  

Av josefin - 28 november 2010 21:17

HEJ!

Förlåt för att jag inte har skrivit, men som sagt på helgerna är jag aldrig hemma

så sitter därför inte mycket vid datorn. Men har iallafall haft en bra men kall 

helg. Har varit med min kära boyfriend fredag och lördag. Sen idag blev det julmarknad i stan med mamma och hennes kompis.



Här får ni en suddig bild på mig och mamma.

  

Av josefin - 26 november 2010 09:31

Godmorgon!

Sitter i skolan och kollar typ "fakta om troll" på wikipedia.

Haha, vi ska göra ett arbete om "väsen". Så jag ska ha troll eller tomtenissar!

Slutar vid ett idag då ska jag ta bussen ut till min älskade babbi.
Har ingen aning om vad som händer faktiskt... men det ska bli så mysigt att träffa honom iallafall.


Aja, BRB?!






Önskar verkligen mig en datooooor!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards