Hallis

Alla inlägg under juni 2010

Av josefin - 28 juni 2010 20:47

idag är det då måndag inget mer med det, har varit hemma hela dagen för att friskna till och det har jag väl gjort. ellinor kom vid fyra och underhöll mig i några timmar.

inte mer att berätta om idag.


imorgon fyller min kära pojkvän år, ååå hoppas han gillar min present !!!

hoppas & tror det faktiskt.   


det var även tre år sen min farfar dog imorgon, rätt ledsamt. saknar honom...

men man får ju leva vidare ändå :)

Av josefin - 28 juni 2010 13:14

Vad är det bästa med att vara i ett förhållande? att ha någon att älska, och va med.
Vad är din bästa egenskap?  jag har ingen aning
Är ett distans förhållande sämre än vanligt? jag tror det är jobbigt 
Pussar eller kramar?  både och
Vill du ha barn och hur många? ja det vill jag väl, ett eller två
Skulle du kunna ha ett litet bröllop? Ja då
När är du som lyckligast? när jag och kim har roligt
Hur ser dina framtidsplaner ut? har inga framtid planer...

Av josefin - 27 juni 2010 23:53

Jag vill ha en klocka :(((

Av josefin - 24 juni 2010 13:51

guuud vad fint väder det är!

tur att jag håller på att bli frisk, har dock fortfarande ont.

men så länge man inte har feber och är sängliggande så är det ju för fan 

skit samma!!!


idag kommer kim hit, när vet jag inte. och det vet nog inte han själv heller.

imorgon bär det av till ekeby igen..



dagens?

    

Av josefin - 22 juni 2010 20:04

tror ni inte jag har gått och blivit sjuk nu också, skit kul ju.

vaknade imorse, var verkligen skit trött... men kände att jag var tvungen att gå till 

skolan, hann inte mer än ner till stan. då jag höll på att dööö för jag mådde så dåligt. så jag åkte hem igen och sov i en tre timmar... har jätte ont i mina körtlar, hoppas fan att det inte är körtelfeber. för då kan allt dra.


skulle ju också till kim idag egentligen, men han slutade sent och eftersom jag inte mår bra, så får vi ses en annan dag ist.


miss you babe.

Av josefin - 21 juni 2010 14:47

godagens, var ju i skolan innan. helt ok. 

efter skolan stack jag till pappas jobb då och fixade en liten sak, tog även med en film hem, har dock glömt vad den hette...

håller också på att ladda ner "the last song" nu. 

hoppas den är bra.


ska nog ner till stan nu snart och träffa frida, sen när jag kommer hem ska jag ut och jogga litta! SKA JAG?



  









[ hopppppppas du blir nöjd (a) ]

Av josefin - 20 juni 2010 23:45

guud, jag måste verkligen sova

ska ju upp till skolan imorgon.

- ja, sommar skola. fick IG i matte så det är ju lika bra

att få det avklarat innan tvåan börjar, är dock inte sugen.

men det kommer gå bra, är självklart ledig på fredag.

sen är jag ledig några andra dagar också dom andra två veckorna, inte illa... inte illa alls.


efter "skolan" ska jag fixa en liten grej, eller det är ganska viktigt för mig.

btw, ska också slinga håret nu någon dag när min " frisör" Ewa har tid! :D

vilken färg, det får ni se när det är gjort, om någon vecka!


men ja, som sagt måste sova.

god natt.


PS i love you {kim}

Av josefin - 20 juni 2010 16:08

Fredag: vaknade hemma hos kim, käkade frukost. sen kom han hem vid 1, för han hade jobbat. under dagen så gjorde vi nog faktiskt inte så mycket.

vid hlv 11 hade vi inget att göra så jag, kim, frida, fille & polo CYKLADE från ekeby till helsingborg, i spö regn och hagel. vi var blöta hela vägen in till helsingborg. när vi väl kom dit käkade vi mc dolnalds. jag och kim bestämde oss för att cykla hem till mig och sova där så yedet gjorde vi.


lördag: sov typ hahah och kollade på hennes jävla brölopp!



AJA HEEEEEEEEEEEEEEJ

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards