Hallis

Alla inlägg under augusti 2010

-

Av josefin - 31 augusti 2010 14:19

When I look in your eyes
There's something I just can't describe
To get to a moment like this
Some people wait all of their life
I always thought in the end
To love just meant to get hurt
But sometimes you've just gotta feel
And that's how you know it's real

 

 

-

Av josefin - 31 augusti 2010 08:39

dagen idag: sitter just nu i skolan och ska ha digitalt skapande.

rätt segt, men det får gå ändå. efter detta har jag rörlig bild... sen svenska och lunch efter det är det mulit media tror jag? ;D

slutar halv 4, då kommer kim till mig. MMMMH :D och sover hos mig. vi ska kolla på fjorton suger, hahah & fångarna på fortet....! :D

också  ska vi äta massa chips och gotte och mina muffins!!!


imorgon ska jag åka ut till väla och prova dom skorna jag la in på bild igår.

och förmodligen köper jag dom då också.

men nu ska jag jobba, puss!!

;*

  

-

Av josefin - 31 augusti 2010 08:37

hittade en bild på internet på linnet jagköpte igår,

hittade dock ingen bild på byxorna. men här har ni iallafall linnet!


  

fast jag har dock en annan färg.


-

Av josefin - 30 augusti 2010 20:17

Hej alla glada. Sitter och kollar på fångarna på fortet. Dagen; började 08.20 hade text sen lunch sen rörlig bild och efter det hade vi idrott. Soft dag kan man väl säga. Stack till stan de efter skolan, köpte en blus ett par tights och hår inpackning. Lägger kanske in bild sen om ni har tur :-D iallafall åkte hem och lite sen sov jag lite. Och nu för ett tag sedan bakade jag muffins, mm dom blev skit goda! Ja men skriver nog sen :-*

-

Av josefin - 30 augusti 2010 08:54

  

-

Av josefin - 29 augusti 2010 23:09

Jag har hittat ett par boots istället för stövlarna, som jag nog ska köpa :-D jag tycker dom är riktigt fina faktiskt.Jag vet att jag har varit dålig på att skriva nu i helgen. Men har haft en del annat för mig. Ligger iallafall i sängen och ska sova. Vantar på att kim ska komma hem... Jaja puss.

-

Av josefin - 29 augusti 2010 14:47

 

13månader <3

-

Av josefin - 26 augusti 2010 22:37

Dags att sova kanske? Men vantar på att kim ska komma hem, ska ringa honom då. Men orkar inte vara uppe länge till. Ska till bjuv imorgon med ronja. Ja ja hej då fula blogg

Skapa flashcards