Hallis

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av josefin - 19 oktober 2010 13:00

2 minuter kvar av lunchen, eller

ja egentligen mer, med tanke på att att jag gick efter 12.

aja, det var rätt gott med mat iallafall.

nu kör jag igång igen, höres!

Av josefin - 19 oktober 2010 10:05

wiiihoo, vet ni vad - jag fyller år om exakt 2 månander idag!

längtar, för jag känner mig så liten, haha äe skämt åt sido.

det är iallafall tisdag idag, vilket betyder att jag ska träffa min pojkvän efter praktiken.
vi ska in till en affär där han ska köpa något, sen så ska vi hem till honom.
vi blir förmodligen hämtade i stan av hans kompis emil, som fick körkort idag, grattis till honom!

japp, det är väl det jag har att berätta just nu.

får se om jag skriver senare, om ni har tur så kanske jag gör det. PUSSSSSSSSS

Ovido - Quiz & Flashcards