Hallis

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av josefin - 11 oktober 2010 22:52

nej nu ska jag borsta tänderna och förbereda mig inför sängen.

är riktigt trött, men kommer väl som vanligt ändå inte att kunna somna.

får hoppas på det bästa helt enkelt!


börjar 09:30 imorgon också, slutar väl vid 15:00 skulle jag tro.

när jag har slutat, tar jag bussen ut till kim, där jag också kommer sova. 

myspys.


men nu ska jag som sagt dra mig mot sängen och kolla lite tv.

tjarrå

Av josefin - 11 oktober 2010 18:10


Glädje är att vända sig om i sängen
och finna att det finns någon där


Glädje är att vända sig om i


sängenoch finna att det finns


någon där


  


Av josefin - 11 oktober 2010 17:45


matilda, ronja & jag


  

jag & ronja


  

ronja, matilda, jag & marlene


  

jag & josefin


  

jag, josefin, lina & linn


  

linn & jag


  


lina & linn

Ovido - Quiz & Flashcards