Hallis

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av josefin - 22 oktober 2010 14:28

Jahapp, får sluta nu om jag vill.

men tänkte sitta kvar några minuter till, för att jag ska ändå inte ta bussen

förrän 20 över tre.
Jag kanske skriver senare, får se vad vi hittar på där ute i lilla ekeby,

om ni har tur kanske jag gör en mobil bloggning.


men annars skriver jag så fort jag kan och har tid!

Av josefin - 22 oktober 2010 11:10

Hmm, läskigt?


  

Av josefin - 22 oktober 2010 10:02

Sitter på min praktik nu, ska skriva om SAS/ love is in tha air.

I tidigt i höst så hade dom en "tävling" där man kunde få gifta sig uppe i luften på ett flygplan. Det var 300 par som deltog i tävlingen. Och då fick man då rösta på dom man tyckte skulle få gifta sig i luften.

Dem som vann var ett gay par i tyskland, dom hade gjort en egen kampanj på facebook, youtube och twitter där de uppmanade folk om att dom skulle rösta på dom.  INTRESSANT VA? :D


aja, fredag idag iallafall, ska åka till kim efter praktiken.

vet inte vad som händer ikväll faktiskt.

men jag hittar nog på något mer inlägg inom kort,

see you!

Ovido - Quiz & Flashcards