Hallis

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av josefin - 4 oktober 2010 23:04

JAPP, nu är det gjort. jag har färgat håret mörkt igen.

tack ellllie :D


skolan idag som vanligt, sen hem och äta, baka kanelbullar!! :D

sen kom ellie, så gick ( notera gick ) vi till citygross, och köpte hårfärg.

blev faktiskt lite mörkare än vad jag trodde, men men.

säg vad ni vill, jag trivs bäst i mörkt iallafall.

sen blev det bara tv med mammsi och telefon men älsklingen.


nu ska jag dra mig mot sängen så att man orkar gå upp imorgon!


ja här får ni då två bilder... 

ni ska få en bättre imrn!

    

Av josefin - 4 oktober 2010 10:35

sistaaa veckan i skolan nu, sen är det praktik i fyra veckor och sen är det hööööstlov!

fyfan vad soft.

för er som inte vet ska jag jobba på jens jakobsson, det är typ reklam och sånt..

MEN OJ NU SKA VI HAR TÄVLING HEJ DÅ

Ovido - Quiz & Flashcards