Hallis

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av josefin - 18 oktober 2010 19:15

Haj, kom in för ett tag sen har varit ute med mina söta vovvsingar.

efter praktiken gick jag en runda i stan bara, träffade på ronja och pontus 

så jag snackade lite med dom. alltid skoj.

kom iallafall hem så hade jag fått min SOLO tidning. så den ska jag kika i senare, 

fick även två nagellack med i tidningen.

nu ska jag hoppa in i duschen och så, sen hoppa i myskläderna och kolla på tv.


så här har ni några bilder ni kan kolla på sålänge.

 


    


 


    

Av josefin - 18 oktober 2010 14:15

Nu är det typ 45 minuter kvar tills jag slutar.

vet inte om jag orkar åka upp till filborna och köpa träningskort idag.

kommer ju ändå inte kunna träna idag.

när jag kommer hem ska jag plugga lite matte och så.


var ju och åt lunch med mamma, det blev asiatisk buffé.
Det var faktiskt JÄTTE gott, och jag har världens bästa mamma!


jag skriver senare,  looovar! :D

Av josefin - 18 oktober 2010 09:37

heej, sitter på min praktik nu...

det är väl helt okej, dom har bett mig skriva ett blogg inlägg,

men vet inte vad jag ska skriva om.


tänkte berätta lite om helgen,

fredag: kom hem till kim så käkade vi lite kollade på tv, sen stack vi ut med emil...

dom käkade pizza, hem till fille. sen hem och sov vid 1.
lördag: satt inne hela dagen, sen stack vi ut en stund på kvällen eller ja vi stack till gympasalen där dom spelade fotboll. sen stack vi in och kolla tv.
Söndag: åkte till ekeby möbel affär för att kims föräldrar skulle köpa en ny säng.
så beställde kim också en säng men när vi kom hem igen så ångrade han sig. så efter någon timme körde vi tillbaka igen, sen körde vi hem till mig. tvingade mamam att åka till väla, för att jag skulle ta syntest ( vilket gick bra )
emmmh, ja. fick även med mig ett par skor hem, som min älskling köpte till mig.

han är underbar.


idaaaaaaag, är det måndag.

på lunchen ska jag ut och äta med min kära mor.
slutar väl vid 3 idag med. vet inte vad som händer då, tänkte sticka till filborna och köpa ett gymkort!

aja seee you

Ovido - Quiz & Flashcards