Hallis

Alla inlägg den 7 oktober 2010

MMM

Av josefin - 7 oktober 2010 16:49

sitter och väntar på kajsa som kommer snart väl. 

annars händer det inte speciellt mycket. 

ska snart ringa till min praktik och fråga vilka tider jag ska jobba osv.

när kajsa har stuckit hem, ska jag plugga lite.

sen blir det väl bara tv ikväll.




saker jag ska göra idag.

  • träffa kajsa
  • skriva dialoger
  • skriva rent intervjun
  • duscha / tvätta håret
  • städa lite på rummet
  • gå ut med hunden
  • kolla tv
Av josefin - 7 oktober 2010 09:21

skooolan nu, har inget att göra typ, men skit i det.

fredag imorgon fyyfan vad skönt!

idag, ska jag träffa kajsa efter skolan. vet inte vad vi ska hitta på, men det återstår att se ju.

imorgon, ska jag träffa babe,

och lördag är det ronja som gäller!

Ovido - Quiz & Flashcards