Hallis

Alla inlägg under september 2010

Av josefin - 30 september 2010 23:31

guuud måste verkligen sova, men har 20 sidor kvar att läsa nu.

tänker INTE ge upp. 

men den är så jävla rälig.


aja, kim kom iallafall till mig kanske 18:20, så gick vi ut med min lilla vovsing.

stack ner till stan för han ville käka mcdonalds, och jag kände att jag behövde komma ut lite så... 

var hemma vid 20:00 igen för att kolla idol, på tal om det så missade jag vilka som gick vidare.

gick iallafall upp och kollade kenza & tyra show. helt ok, ändå.

MEN NEJ, NU MÅSTE JAG LÄSA!!!

Av josefin - 30 september 2010 16:56

heeey, shiiiit så seg man kan vara alltså. 

slutade typ 1 idag tog bussen hem. 

åt lite, läste lite i boken, sov i 1,5 timme. 

jaha, vad hände??? 

riktigt seeg dag, så jag har absolut ingenting att skriva. 

hejs

Av josefin - 30 september 2010 08:21

    

jaoo, ser ut så här idag. inget märkvärdigt.

ska snart ta bussen till skolan, vet inte riktigt när jag slutar idag, blir förmodligen inte så sent. 

efter skolan vet jag inte vad som sker, kim snackade om att han skulle komma, men ja. vi får se! ikväll blir det iallafall idol. 

Av josefin - 29 september 2010 18:25

  

Av josefin - 29 september 2010 13:42

ändrade planer, jag ska åka direkt hem nu efter skolan faktiskt. MÅSTE verkligen läsa i min bok och måste skriva en massa.

ska också städa mitt rum och rensa min gaderob.

ja, det var väl det jag ville berätta, hihi.



14 månader, du är mitt allt kim

Av josefin - 29 september 2010 09:43

Sitter i skolan nu och har text. Det är väl ändå rätt så skoj.
Ska snart renskriva min intevju med Harry Franzén. Jobbbbigt!!!!

Idag, vill jag färga håret eller jag vill iallafall ner till stan och kolla vilken hårfärg jag ska ha...
Ska kanske träffa Kajsa idag, får se hur dagen blir. Har en hel del att läsa också nu i " låt den rätte komma in " men det ska nog gå bra.


Men nu måste jag skriva, så vi hööörs sen!

Av josefin - 28 september 2010 22:03

hej, kom typ nyss hem från ekeby. 

har varit hos kim idag ju, eller ja vi åkte till väla vid sex med hans mamma,

för han ska köpa en iphone 4. så nu har han ställt sig på kö, så inom sex veckor så kommer han förmodligen ha den. 

så ska jag tvinga honom att ha en massa spel! 

efter väla gick vi in på ikea, för han skulle tvunget äta köttbullar, så jag tog en stenhård kanelbulle. 


imorgon, har vi varit tillsammans i 14 månader, shit vad tiden går snabbt.

men jag är så glad att jag fortfarande har han vid min sida. och hoppas verkligen att jag kommer ha han i resten av mitt liv.


nu ska jag gå och borsta tänderna faktiskt. 

sov gottis!! 

Av josefin - 28 september 2010 09:15

sitter här och lökar, japp. 

emh idag slutar jag enligt schemat klockan halv 4, men 

så blir det typ aldrig ändå eftersom att våra lärare är så snälla. 

i eftermiddag kommer kim, eller om han slutar för sent så ska jag till honom. vi får se.

vet inte vad vi ska hitta på, inte så mycket förmodligen. 


men kom igen nu, välj vilken hårfärg ni tycker jag ska ha, och skriv gärna det i en komentar!!!! :D 

Skapa flashcards