Hallis

Alla inlägg under mars 2011

Av josefin - 31 mars 2011 23:13

Blev en power walk idag med på ca 50 minuter. Känns så skönt när man kommer in. Har varit hos pappa en sväng och ätit och lite sånt också. Fredag imorgon, skönt väl. Men såklart har kim också blivit sjuk nu, tråkigt som fan. Så blir väl bara att vara hemma imorgon då. Har ingen lust till något annat. Hoppas han är frisk till så lördag bara!Lägg dags nu, sista dagen på ica brunnen imorgon.

Av josefin - 30 mars 2011 21:25

Jobbade fram till två idag, det var inte så farligt. Fick mest packa upp varor och sånt, stå i kylen och packa upp.

Åkte till familia med mamma på eftermiddagen, fick ett par svarta byxor som jag behövde + en ring och ett par sol brillor. 

Inga speciella tyckte bara dem var så söta.

Juste var först ute och powerwalka i en 45 minuter. 

Och nu på kvällen var jag ute i en timme och gick med mamma och hundarna. Faktiskt rätt stolt. 

Men är trött som in i helvete nu.





 

-

Av josefin - 29 mars 2011 21:25

 


DON'T EVER THINK THAT YOU'RE NOTHING BECAUSE SOMEWHERE ALONG THE LINE, THERE'S GOING TO BE SOMEONE WHO THINKS YOU'RE EVERYTHING


Av josefin - 29 mars 2011 21:20

Har varit sjuk nu sedan i fredags, men är dock frisk nu. 

Imorgon blir det praktik, tre dagar framöver ska jag vara på brunnen. De två kommande veckorna har jag inte hittat något så ja, får väl vara hemma bara. Efter det är det lov, så ingen skola på fyra veckor. Hur gott är nu inte det då?! 

Äeh jag tycker det är riktigt skönt iallafall, tänker inte sitta och säga att jag hellre hade varit i skolan för så dum i huvudet är jag inte. 


20 månader förresten idag med Kim, han är fin! 

Längtar till helgen så jag kan få träffa snyggingen.





Av josefin - 25 mars 2011 13:00

"fan vad jag älskar att vara sjuk, och jag älskar att spy!!"

Behövs inga detaljer.

Hatar att vara sjuk jag som skulle va med min älskling idag! 


Aja nu ska jag vila, ....

<3

Av josefin - 24 mars 2011 15:18

Hej! Ska nu snart ta bussen till min mammas kusin och kolla på hennes bebis! Är sjukt trött efter att jag har tränat hårt som fan innan. Lär sova gott :) Fredag imorgon skönt, ska till min älskling, mysigt. See you!

Av josefin - 23 mars 2011 18:20

Jahapp såhär blev då mitt hår, när jag slingade det igår!

Nu ska jag plugga till NK provet, hejs... 



   

<3

Av josefin - 22 mars 2011 16:30

Hej på er vaa?!

Tisdag idag, rätt soft ändå.

Vädret är ju helt sjukt underbart kan man väl säga.

Tänker inte skriva så mycket nu, det är Kim dag idag... för er som inte fattar är jag med Kim!

Tänkte bara ge er några söta bilder...


Juste ikväll ska jag slinga håret igen, ljust!

Visar väl bilder imorgon!?


Dagens outfit... hur tråkig som helst!


 



   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards