Hallis

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av josefin - 6 oktober 2010 20:00

juste nästa vecka börjar ju som sagt praktiken, och innan idag fick jag reda på att alexandra woxberg tydligen ska vara på samma ställe som mig, fast hon ska vara hos fotografen, medans jag ska skriva.

rätt skoj ändå. vi hade ju inte ens sökt praktik tillsammans :D

Av josefin - 6 oktober 2010 19:33

heeeey, sitter här och kollar på halv åtta hos mig. 

och har två hundar som brottas i min säng, hmmm... 

idag har det faktiskt inte hänt ett skit, har bara kollat tv och sånt tråkigt. 

var dock precis ute och gick med mamma och tess i en timme & femton min.

inte dåligt. 


här får ni en bild på mig och älsklingen


    

Av josefin - 6 oktober 2010 14:24

DAGENS HUMÖR: rätt glad.
DAGENS KLÄDSEL: nudie jeans vit pösig långarmad
DAGENS MUSIK:ingen just nu
DAGENS SAKNAD: RONJA! & okej då kim också !!
DAGENS LÄNGTAN: hmm, inte ngt speciellt tror jag.
DAGENS HAT:hatar inte direkt något idag, haha.
DAGENS VILL: kolla på gamla tv serier. haha
DAGENS VILLE INTE: skriva klart text uppgiften
DAGENS MYS: nja, kolla tv ikväll med mammsen
DAGENS JAG ÄR: trött, osminkad, sugen på att blogga ( men har inget att skriva om )

ajaaaaaa

Av josefin - 6 oktober 2010 10:18

sorry att jag inte skrev igår, men vet inte vad jag ska skriva om...

var iallafall med Kim igår. Vi stack ner till stan för han skulle köpa spotify skit, sen så åt han kebab också. åkte hem gick ut med hundarna. sen kollade vi typ bara tv lite.

idaag, har jag ingen aning om vad som händer, det återstår att se.


jag älskar min pojkvän SJUKT mycket, tanken att förlora honom går mig illa mående.

vill ha dig vid min sida föralltid!!! 

KIM VENDIN ♥

Ovido - Quiz & Flashcards