Hallis

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av josefin - 26 oktober 2010 14:38

Jahapp, blev en god lunch med farmor på Harry's.
Vi åt ryggbiff med pommes och b-sås. ( kan inte stava till det, och orkar inte kolla upp det nu, så ni får gissa vilken sås det var )

HAHA.
Japp, det var iallafall trevligt, fick även en liten kaka efter maten.
Satt och pratade lite och så.
Nu slutar jag snart, då jag ska gå en trappa ner och öppna en dörr.
Sedan är jag i stan!

Ganska soft ändå ju.
Skriver ikävll när jag kommer hem hur läget ligget till.

LOOOOVE!

 

Av josefin - 26 oktober 2010 11:14

Snart dags för lunch, eller ja 45 minuter. Men det är ändå

ganska snart.
Ska iallafall ut med min farmor och äta någonstans, får se var det blir någonstans.

Emh ja, blir en liten runda i stan med Ellinor sen innan handledarkursen med pappa. Så om jag inte skriver innan så skriver jag ikväll när jag kommer hem.


Usch, ska inte träffa min älskling förräns på fredag, saknar ju honom redan!


På torsdag ska jag nog iallafall ut till en tjejkompis i ekeby som heter Sofie och rida med henne. Var så länge sedan jag red. !!!!!

Ska bli kul.

Av josefin - 26 oktober 2010 10:58

  

Ovido - Quiz & Flashcards