Hallis

Alla inlägg under augusti 2010

Av josefin - 11 augusti 2010 22:21

nu ska jag dejta tandborsten, sen lägga mig i sängen ocg fortsätta läsa min tidning!

sen blir det väl en snabb pratstund med älsklingen i telefon.

måste verkligen sova i tid så jag orkar gå upp imorgon bitti!!!!!!

jag hatar tidiga morgnar...


men jag skriver imorgon, have it, puss.


Av josefin - 11 augusti 2010 20:19

Favorit låt:  just nu i love the way you lie 
Favorit dryck:  cocacola.
Favorit citat: "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." 
Favorit film: jaag vet verkligen inte :o 
Favorit kompis: kajsa!
Favorit märke kläder och smycken: märke: converse  kläder: vet jag inte smycken: ringar!!!
Favorit sysselsättning: hmm vet inte.
Favorit bok: expert på att rodna. 
Favorit present någonsin: thomas sabo armbandet + berlocker & min klocka från kim. 
Favorit land: thailand & grekland
Favorit semester: thailand lätt. 
Favorit maträtt: på sommaren grillaaaat!!

annars älskar jag tacos (a) 
Favorit efterrätt:panacotta vanilj , guuud det är så sjukt gott eller kladdekaka!

Favorit glass: maaars & daim ! 

Av josefin - 11 augusti 2010 19:56

kom hem från stan vid en fem, då jag hoppade av vid affären för att köpa en tidning.

efter det gick jag ut en runda med mamma, gick väl en timme eller så, 

kom hem tog ut misty, och gick till brunnen för att lägga en lapp på posten om att jag ville prenumerera på tidningen solo. 

kom in och duschade av mig, och nu har jag suttit och läst massa bloggar.

ska ner och äta ett plommon nu och dricka ett glas vatten, samtdigt som jag ska läsa min tidning!


tänkte visa det jag köpte i stan.


 


18 :- för båda.

  79:-


     

159:-


plus det jag köpte i måndags

  

50:- för nagellacken 20:- för nagel filen.


och detta fick jag i tidningen

  

Av josefin - 11 augusti 2010 14:56

har precis gjort vid mig, ska snart ta bussen till stan och möta frida. 

ska kolla upp en sak!

sen ska jag nog också köpa någon ring, om jag hittar någon fin!


this is me today

  

    

fick bli något helt tråkigt idag, för det är fett tråkigt väder så !!!

jeans: nudie

linne: h&m

kofta: gina

skor: converse


smink: inget :(

Av josefin - 10 augusti 2010 22:52

heeeeeey,

dagen idag, hmm kim kom hit vid tre... vi pallade inte vara här så tog

bussen lika snabbt igen till ekeby. var ute ett tag, sen stack vi hem och käkade panpizza  GOTT. japp sen stack vi ut igen. vid nio hämtade mamma mig, så kollade vi på någon film, som typ slutar nu.

sen blir det lägg dags.

åååååååh gud ni fattar inte hur underbart det är att ha en pojkvän... och jag har världens bääääästa pojkvän, så ni vet.


imorgon blir det jobb o sånt!

pusshejs

Av josefin - 10 augusti 2010 11:44

blev inget jobb idag, vaknade med världens mag ont. men sen sov jag ett 

par timmar till så gick det över så smått. 

ska nog ner och äta frukost nu, klä på mig. 

sen kommer kim någon gång under dagen när han har slutat väl :D

fint väder ute ju, hade egentligen hellre varit hos kim :/, men han ville hit så ja!


ska faktisk försöka få med honom på en promenad idag. för jag ska ju ut och gå varje dag, dock inte på helgen. iallafall inte fredag och lördag!


Av josefin - 9 augusti 2010 22:52

guud vad trött jag är, måste verkligen sova nu. ska upp tidigt, för att jobba ännu än dag.

hade fan varit skönt att sova ut en morgon faktiskt.

men men som sagt, det är alltid bra med pengar.

sittar och väntar på att kim ska smsa, sen blir det då alltså sängen.


godnatt, hörs imorgon!

Av josefin - 9 augusti 2010 22:22

  


för er som inte fatta, är det dessa jag har beställt. 


ni får säga vad ni vill, men jag gillar dom iaf.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards