Hallis

Alla inlägg den 22 augusti 2010

-

Av josefin - 22 augusti 2010 23:36

Nu ligger jag i sängen redo att sova. Är riktigt trött också så det ska bli skönt att sova ;-) ska gå upp halv 8 imorgon... Fy fan! Saknar också min älskling gör jag också, han är underbar. Skriver kanske innan skolan imorgon! God natt! :-*<3

Av josefin - 22 augusti 2010 17:55

imorgon börjar fan skolan igen, helt sjukt 10 veckor har bara runnit iväg...

och det är fan inte mycket jag har gjort!

SKITSAMMA :D

ska i alla fall bli kul ändå, träffa folk man inte har sett på hela sommar lovet,

och ja sånt.

så nu håller jag på att fix och förbereda mig inför imorgon. 

guuuud det ska bli riktigt kul ju ???? :D 

frågan är ska man cykla eller ta bussen... i don't know? 


jaja, skriver innan jag lägger mig i alla fall, vilket kommer bli tidigt idag :|


;*

-

Av josefin - 22 augusti 2010 16:12

Hej hej! Sitter just nu och kollar på sex and the city. Tänkte berätta lite om igår. Åkte hem från kim vid en 13. När jag åkte igenom bårslöv kom mathilda och ellinor på bussen, vi bestämde att vi skulle träffas senare, så vid 18 kom dom till mig så vi käkade pizza och lite så snackade en massa... Sen gick vi upp och kollade på filmer på youtube;-) sen kom det värsta, anden i glaset. Läskigt, mathilda och ellinor fick sova här för jag vågade inte sova själv. Jaja nu ska jag kolla vidare på sex and vid city, skriver mer sen :-*

-

Av josefin - 22 augusti 2010 16:12

Hej hej! Sitter just nu och kollar på sex and the city. Tänkte berätta lite om igår. Åkte hem från kim vid en 13. När jag åkte igenom bårslöv kom mathilda och ellinor på bussen, vi bestämde att vi skulle träffas senare, så vid 18 kom dom till mig så vi käkade pizza och lite så snackade en massa... Sen gick vi upp och kollade på filmer på youtube;-) sen kom det värsta, anden i glaset. Läskigt, mathilda och ellinor fick sova här för jag vågade inte sova själv. Jaja nu ska jag kolla vidare på sex and vid city, skriver mer sen :-*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards