Hallis

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av josefin - 4 augusti 2010 17:27

  


riktigt fräcka! :D

Av josefin - 4 augusti 2010 16:40

gooomidda´ lr vad säger man?

sitter som vanligt på jobbet, har inte så mycket att göra nu.

tänkte berätta lite om igår ,vet egentligen inte om det finns så mycket att berätta.

jobbade till klockan 1 , stack hem sen tog jag bussen ut till ekeby ( kim ) åkte hem till honom, han duschadel. emil kom, stack ut. åt, sen var vi bara ute vill jag minnas.

vi stack hem vid 11 trooor jag halv tolv kanske, skulle kolla på en film, men vi hann nästan somna innan vi starade den. så det blev inget med det.

är fortfarande förkyld, har lock för örat, vilket jag har haft i två dagar nu. snacka om o behagligt...  igår hade jag också jävligt ont i magen, blööööh vad händer med stackars mig ;)  nej det går väl över snart, hoppas jag.


ikväll, ska jag vara med kajsa tror jag, om jag mår bättre. annars blir det väl att kolla tv eller så.

imorgon jobbar jag hela dagen, hif på kvällen med pappa.

fredag-söndag, blir det väl älsklingen.


ska kanske dra med mig honom till väla, nu när pengarna rullar in måste man ju göra sig av med dom på något?

nej - skoja. men är sugen på lite nya kläder kanske.





ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FÅR DAMP PÅ MITT ÖRA XD


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards