Hallis

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av josefin - 5 augusti 2010 17:33

Senast.. Vem.. Vad?

Exakt ålder? 16 år & 8 månader
Var bor du? Skåne, Helsingborg.
Bor tillsammans med? Mamma & bror  
När tog du studenten? Jag tar studenten år 2012.
Något jobb? sommar jobbar på pappas företag.
Pussat någon idag? nej.
Vad har du ätit idag? Frukost, och lunch.
Dagens smink? nothing
Dagens roligaste? njäe inget
har du många vänner? tillräckligt för mig. bättre att ha få och äkta.
Har du pojk-/flickvän? Ja!
Vem pratade du med i telefon senast? kim

SENASTE..
..personen du kysste? kim
..gången du spydde? när jag var sjuk sist, hos kim
..gången du grät?  vet inte riktigt 
..pizzan du åt? vill inte tänka p ådet xd
..gången du var i Göteborg? Förra året
..gången du var i Stockholm? 2 år sen.
..personen som såg dig gråta? kim isf tror jag.

VEM..
..vill du kyssa nu? kim.
..vill du sova bredvid inatt? kim
..vill du ta med på en romantisk resa nu? älsklingen, hade bjudit honom dirr om jag hade haft råd.
..ska du träffa imorgon? kim trodde jag, men vet inte ... 
..hörde dig sjunga senast?  kim väl
..förtjänar att dö? ingen förtjänar att dö

VAD..
..vill du helst göra nu?  pussa kim
..vill du ha just nu? en ny mobil ( inte en iphone 3gs )  ;)
..längtar du till? vet nt, får träffa kim..
..älskar du med din pojk-/flickvän? Allt, tror jag.

Av josefin - 5 augusti 2010 17:14

jag tänkte berätta lite om mig själv, om det är ok för eeer att jag skriver vad jag har lust???????


jag föddes den 19 december 1993, 3 veckor för tidigt. Skulle varit född den 10 januari 1994. men jag var snabb ut ;).  och det har nog följt mig resten av livet, allt jag gör ska gå snabbt. jag hatar att vänta på saker, eller något som tar lång tid.

iallfall bor som ni säkert vet i helsingborg, i ett rad hus med min mamma & bror + 4 hundar. varannan helg bor jag hos min pappa, med hans fru + 2 barn. och min egen bror ofc.  anledningen till att jag bara är där varannan helg är för att jag inte orkar med att flytta varje vecka, och mitt hem är liksom hos mamma. det är absolut inte att jag tycker illa om min pappa!! :D

jag är nu 16,5 år  ( shit låter skit litet ;O ) aja, ska snart börja tvåan. går linjen media, inritningen text.

mina två bästavänner, är ronja & kajsa. helt underbara. ronja har jag känt sedan dagis & kajjan snart ett år.  

på fritiden, vad gör jag då. alla andra hade skrivit "pluggar" men nej det gör jag inte. men ska skärpa mig nu i tvåan!!!!! och visa att jag verkligen kan. men ja, jag är med kompisar, umgås med familjen.  är med kim ute i ekeby & hans vänner. det är nog det jag trivs bäst med. 

 när jag blir stor vill jag bli bartender, eller något sådant.  

ja jag har ju en pojkvän, kim då. vi har varit tsm i ett år nu. och han är helt underbar, är 17 år.

jag kan bli rätt så lätt sur, men blir lika fort glad igen.

är inte den som gillar att bråka med folk. 

rätt så svart sjuk är jag också, men jag litar på mina nära och kära så jag borde inte vara det egentligen.

förr gillade jag att festa, men nu njäe... vet inte, man festade typ bara med folk man inte kände. om det ska festas ska det vara med folk man tycker om. tycker jag.


ja, där gar ni lite fakta om mig ;D


Av josefin - 5 augusti 2010 12:53

  


  


i love it

  



alltid samma skit  

mMm

Av josefin - 5 augusti 2010 10:10

sitter på jobbet nu / äter frukost.

vaknade alldeles för sent så hann bara ta på mig kläder å sen sticka!

ska jobba hela dagen idag 09:30 - 18:00 ( 18:30 ) 

på lunchen ska vi ut och äta på trivas på råå. gratis är bäst ;)

sen blir det hif ikväll med pappa, hoppas hif vinnnnner!




och Du ...  ta reda på fakta.

Av josefin - 5 augusti 2010 09:46

vilken iphone hade du valt, 3gs eller 4;an.

jag hade lätt tagit 4;an om jag nu skulle haft en.


för det första tycker jag att den är myckeeet snyggare.

den ska ha mycket bättre mottagning, än vad den gamla har.

det finns mycket mer man kan göra på den helt enkelt.

man köper ju aldrig en gammal sony ericsson, så varför skulle man löpa en

äldre iphone.  det finns ju en anledning att man tillverkar nya, för modligen för att dom nya är bättra och smartare.

jag känner också en som har iphone 4, och han säger den är skit bra och berättar nya saker om den nästan hela tiden. 

så ja vad hade du valt?

 

  

iphone 3gs        4899:-


  

iphone 4      6899 :-


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards