Hallis

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av josefin - 8 augusti 2010 22:27

fredag: asså jag minns knappt vad vi gjorde. kom iallafall till ekeby vid kvart över två. 

mötte kim och emil på pizzerian. cyklade hem för att hämta moppe/bil. körde och hämtade fille, snacka med emil r. äeeeeeeh jag vet inte. det hände nog inte så mycket.


lördag: vaknade väl rätt tidigt och åt frukost. sen kollade vi klart en film. så blev kim sugen på att skejta så vi stack ut med pontus. efter det kollade vi amerikansk fotboll. fett va?

sen på kvällen åkte vi in på streetrace, med simon. sen var vi ute och körde runt i stan käkade mc donalds och lite sånt. var hemma vid en 4. 


söndag: vaknade vid tio -.- snacka om att man var trött... men vi gick iaf å åt frukost. sen hände inget.  så vi körde till väla. tog bussen från väla vid 4. kom hem och åt lite, pratade med mamma. sen var vi ute och gick i kanske 1 timmer och 40 min! :D 

fan vad duktig jag är (H) 


nu hade jag snart tänkt sova. är trött och ja denna dagen har varit lite upp och ner om man säger så. ska dessutom jobba imorron. mmmmhmmm gillar att tjäna pengar, man kan leva så gott sen.... aaaaaaajaaaaaa


poss haj

Av josefin - 8 augusti 2010 12:55

sitter hemma hos kim, vaknade för ett tag sen. ska till väla nu.

skriver ikälll

om jag har lust. 



hate

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards