Hallis

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av josefin - 14 augusti 2010 23:42

Hejsan hoppsan alla mina läsare, vilket inte är så många. . . Sitter här mmed mina kusiner och sånt! Jag saknar nmin pojkvän mestq ska dit imorgom hejdp

Av josefin - 14 augusti 2010 17:55

nu är jag färdig :D

gästerna kommer om fem minuter. är svin hungrig, men vi ska inte äta förrän klockan 7 :(

aja, sitter här och super för mig själv - göör jag, neej. men pappa bjöd mig på en drink. inte illa, inte illa alls ;D


  

:'(

Av josefin - 14 augusti 2010 16:28

 

 

 

 

MAN BLIR SÅ JÄL

 

VA DEPRIMERAD AV

 

DETTA  

 

KUUUUUUUUUUUK

 

VÄDRET!

mm

Av josefin - 14 augusti 2010 15:59

heeeey, sitter här vid datorn och samtidigt kollar jag på tv- lat gånger tio eller vadå. nej men jag har faktiskt gjort vid mina naglar SJÄLV.

kom hme vid 2.

sov ju hos kim igår till  idag. jag kom dit så stack vi upp till fritan, satt där någon timme. sen stack vi ut och ja jag vetifan gjorde inget. sen blev det streetrace igen, körde upp till mc donalds sen hem. kim hade jätte ont i magen så vi somnade direkt, tråkigt nog. vi vaknade vid tio tiden gick upp och åt frukost, sen la vi oss och möööös lite i sängen. stack till billesholm, för kim kom på att han skulle köpa en cykel, så det gjorde vi. efter det åkte vi till väla,

köpte en pressent till min storebror och nagel smycke. sen hämtade pappa mig där, och kim och hans familj åkte hem till sig.

ska snart göra vid mig kanske. blir ju fest ikväll.

och imorgon, ska jag till kim igen, hans kusiner ska komma dit så ja.


såhär ser mina naglar ut. ( jätte dålig bild, men har bara webb kameran här )



skriver sen igen, tror jag! ;*  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards