Hallis

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av josefin - 9 augusti 2010 22:52

guud vad trött jag är, måste verkligen sova nu. ska upp tidigt, för att jobba ännu än dag.

hade fan varit skönt att sova ut en morgon faktiskt.

men men som sagt, det är alltid bra med pengar.

sittar och väntar på att kim ska smsa, sen blir det då alltså sängen.


godnatt, hörs imorgon!

Av josefin - 9 augusti 2010 22:22

  


för er som inte fatta, är det dessa jag har beställt. 


ni får säga vad ni vill, men jag gillar dom iaf.

Av josefin - 9 augusti 2010 20:43

jag är riktigt glad att jag har dig kim. 

visst vissa stunder har varigt jobbiga, men du & jag löser allting.

och jag vet att du och jag klarar oss igenom allt. 

min högsta önskan är att ha dig i mitt liv föralltid. och du har lovat, att du aldrig ska lämna mig.  dom bästa stunderna i mitt liv har jag med dig. jag älskar att vara hos dig, din familj, få känna hur det är i en riktig familj. där alla tycker om varandra. jag

kan se när vi står där framför vårt eget hus med vår egen perfekta familj.

hoppas att jag får uppleva det på riktigt en dag. 

jag har älskat dig i alla dessa dagar. om jag inte har dig, då klarar jag mig inte.


Kim Vendin ♥

Av josefin - 9 augusti 2010 20:21

nu har jag beställt dom bruna stövlarna som är på bilden under detta inlägget plus den rosa tröjan. 

 

idaaaaag:  jobbade till klockan ett. åkte med pappa hem, plattade till håret & tog bussen till stan. skulle till um ( varför, det behöver jag nt skriva här ) iallfall så fikade vi också... fick vänta på en fucking toast i 45 minuter minst. 

sen gick vi och kollade i lite affärer, ville köpa någon ring, men där var ingen som föll mig i smaken. tog bussen hem. hade iallafall fått med mig ett nagellack när jag kom hem, inte illa. 

sen blev det ut och gå i en timme, och sen var det tv'n som gällde. är svin hungrig nu, så ska nog äta en liten macka snart. 


imorgon kommer kim tror jag. 

love

-

Av josefin - 9 augusti 2010 11:25

detta ska inköpas snarast!


249:-                           139:-                           70:-     

Av josefin - 9 augusti 2010 10:07

sitter och kollar på lite höst stövlar, känns fan som att hösten är på väg tycker jag.

så det är lika bra att skaffa sig ett par så man är förberedd!


men vilka av dessa???


SLÄÄÄNG GÄRNA IN EN KOMENTAR, om vad ni tycker!!! SNÄLLLLLA :D  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards