Hallis

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av josefin - 2 augusti 2010 18:17

  

Av josefin - 2 augusti 2010 18:04

nu slutar jag snart, är helt trött i huvudet... är nog bara för att jag inte har ätit mer än frukost idag. illa. ska hem och göra makaroner och bacon ( love it )

ska låna med mig en film hem också tänkte jag och bara ligga och feta mig framför tv'n !!! skönt ska det bli. mår inte riktigt bra, är förkyld och har världens jobbigaste hosta. men aja.


nu går jag och kollar vilken film jag ska låna! :D

haj

Av josefin - 2 augusti 2010 17:25

helt rätt, jag har inte skrivit under helgen!!

har haft annat för mig så som hbg- festivalen.

i fredags var jag där med kajsa & ronja, slutade lite tragiskt, kommer

dock inte skriva varför.

i lördags gick jag först med kajsa, sen med frida. sen stack dom hem så fick kag gå med min älskling ett tag, tills dom skulle hem. då gick jag till min bror å hans kompisar, träffade på en massa folk vid ramperna, skoj.


igår söndag, vaknade jag hemma hos pappa åt frukost duschade å ja sånt ni vet man gör. sen körde pappa mig ut till min lilla babbi i ekeby, va ute hela dagen. vid tio stack vi in snacka med eddan lite. sen kollade vi på en film 8 mile (s) med eminem, bra. men man förväntar sig lite mer...  somnade runt halv 1 - 1, å stackars älsklingen skulle upp klockan sex för att börja jobba efter 5 veckors semester!! ajajaj.


tog själv bussen tio i 1 för att jag skulle jobba, and here iam worki'n.

slutar om en halv timme, ska hem å göra mig något att äta... kolla någon film kanske eller disney channel?? hihi nej får se!? posss haj

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards