Hallis

Alla inlägg under december 2010

Av josefin - 2 december 2010 08:08

   Sånt här blir man ALDRIG för gammal för! 


Aja iallafall, ska gå ner och äta frukost nu sen ska jag läsa på till provet lite mer efter det ska jag ta bussen till skolan. 

HOPPAS det går bra !! 

Hejs!

Av josefin - 1 december 2010 22:13

Okej, tänkte berätta lite om min "roliga" dag.

Var först i skolan då, på hålan stack jag och tränade.
Slutade vid två, åkte ner till stan och köpte choklad kalender för fem kronor styck. Haha.

Åkte hem käkade lite, tog fram naturkunskaps papperna och började plugga.

Så man kan väl säga att min dag har gått ut på att plugga för en gångs skull.

Hoppas det går bra på provet imorgon, men som det känns nu ska det gå bra.

Ja sen tog jag en paus vid halv åtta till halv nio för att duscha och kolla PH.


   

Så nu ska jag gå och borsta tänderna, prata med älsklingen och läsa lite till och sedan sova.


Ha det så bra. 

Av josefin - 1 december 2010 14:04

Heeeey, har inget att göra. För jag är typ klar med allt :/

Men ska dra hem tror jag.

Ska hem och plugga och köpa en massa godis så jag kan konsentrera mig riktigt

bra.

Blöööh hatar plugg!!

Av josefin - 1 december 2010 09:27

Heej alla glada.
IDAG är det den första december, gillas starkt.
Bara 19 dagar kvar till min födelsedag och 24 dagar till julafton.

Kan inte bli bättre, tror aldrig jag har längtat såhär mycket efter julen som

jag gör nu. Det är säkert snön som påverkar mig, mmmh julen är så MYSIG!!

Och ännu mysigare är den när man har en pojkvän att MYSA med. hihi.


Och på tal om första december, så började julkalendern idag.  (Hotell Gyllene Knorren)Tyck jag är töntig för att jag kollar på det, men jag tycker det är skoj iallafall.

Dessutom skönt att ligga och kolla lite på tv när man precis har vaknat.

Den handlade typ om en familj, där mamman och pappan jobbade hela tiden. ( mamman jobbade på en båt där hon fick göra allting, och pappan var damsugarförsäljare) Iallafall så sa dom upp sig från jobben och i slutet får man veta att pappan har köpt ett gammalt hotell, som dom ska flytta till.
Vet dock inte varför, men det får man väl se imorgon! HAHA :D


YEYE, har text nu, eller vi har ju rast för tillfället.
Blir träning direkt efter skolan, ja jag vet att jag är duktig. Efter det hem väl och
plugga litta. Ja det är vad som händer idag, Tv blir det väl ikväll.



HEJDÅ :D


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards