Hallis

Alla inlägg under december 2010

Av josefin - 10 december 2010 13:47

  

Idag har jag på mig:

Strumbyxor: h&m

Tights: h&m

Grått linne: JC

Vitt längre linne: Gina
Tjocka strumpor: h&m

Uggs: Skorönne

Klocka: Jetset

Thomas Sabo armband....  

Av josefin - 10 december 2010 10:01

Wihoo, om nio dagar fyller jag år inte illa!

Jaja, vaknade iallafall precis har sovit jätte bra inatt vilket jag inte har gjort på

några nätter nu så det känns jätte bra.

Mår dessutom ganska bra nu, fast det känns som att allt har gått över i en förkylning... men hellre det än att ligga med feber.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och äta frukost så att jag blir ännu piggare.

Sen skriver jag väl igen.


Ha det så bra så länge!

Av josefin - 9 december 2010 19:44

Ja är fortfarande sjuk, börjar bli riktigt tråkigt att bara sitta hemma.

Mår dock lite bättre för tillfället. Imorgon ska jag iallafall till Kim i vilket fall som helst, vägrar sitta hemma en hel dag till.


Kollar ph nu, helt jävla sjukt asså? 

Av josefin - 9 december 2010 19:27

   Jag kan säga som såhär, jag tror inte på något. 
Iallafall inte spöken och sånt.

Jag tror på liv efter döden... 

Av josefin - 9 december 2010 13:46

Ett ord - sjuk. 

Av josefin - 8 december 2010 17:51

  


Day 08 – Your room




  

Min säng...



  

Byrå med kläder...


 


Dator + tv...
 

  

Typ bokhylla med en massa skräp...


   

Och garderober... 

Av josefin - 8 december 2010 17:45

Mina favorit bloggar.


Hmmm, 


http://eellinoramandaa.blogg.se

http://febbs.se/

http://paow.se/

http://www.kissies.se/


kanske inte favorit men det är dom jag läser mest iallafall.


Av josefin - 8 december 2010 17:41

MIN DAG.

Ja, jag vaknade vid 20 i åtta, mådde kasst. Hade inte ens vaknat av min väckar klocka. Så jag somnade om igen, vaknade typ vid 10 så satte mig och kollade på 

julkalendern och bartender skolan. Sen kom mormor med cola och lagade mat, och sen sov jag till typ 4 då ringde Kim så ja då gick jag ner till mormor och morfar. Sen kom mamma så fikade vi, och nu sitter jag här ska snart packa in julklappar.


heeejs!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards