Hallis

Alla inlägg under december 2010

Av josefin - 8 december 2010 17:39

Kärlek för mig är Kim, vad mer ska jag säga.

Kärlek kan man förklara på så många olika sätt.

Men Kim säger jag <3


  

Av josefin - 8 december 2010 14:54

* Mackor och O'boy

* Makaronen och köttbullar.


Änsålänge.

Av josefin - 8 december 2010 13:45

Morgon rutin.

Vaknar typ sju sätter på tvn och kollar lite på vakna med the voice.
Typ kvart tjugo över går jag upp och klär på mig det jag har lagt fram dagen innan. Går in och tvättar ansiktet. Sen ner och käkar frukost. Sen om jag hinner sminkar jag mig ibland.

08:00 går jag till bussen. 

Av josefin - 8 december 2010 13:44


10 sakar jag gillar
*Kim
*Cocacola
*Ge presenter
*Få presenter
*Jul
*Choklad
*Min familj
*Kims familj
*Att åka på semester
*Mitt liv

10 sakar jag gillar
*Kim

*Cocacola

*Ge presenter

*Få presenter

*Jul

*Min familj

*Kims familj

*Pengar

*Mitt liv

*Choklad


Av josefin - 8 december 2010 13:28

Jaha, Josefin Hallbäck heter jag,

16 år fyller 17 den 19 december. Alltså fem dagar innan jul, många brukar fråga om det inte är tråkigt att fylla år så tätt intill jul, men nej tycker det är rät mysigt.

Iallafall så bor jag ju som ni säkert vet i helsingborg i ett litet radhus med min mamma, bror + våra fyra hundar. Varannan hel är jag hos min pappa som bor i ett ganska stort hus med sin nya fru och hennes två barn.

Emh, går på filbornaskolan, media inriktning text. Känner nu att det ändå är helt okej, det skönaste med media är att det inte är så mycket plugga !!

Har även en JÄTTE SNYGG pojkvän, Kim Vendin. Riktigt underbar är han och helt enkelt bäst.

På fritiden, brukar jag sitta vid datorn, träna ( precis börjat ),träffa Kim och vänner.



Tre saker jag älskar:

* Få presenter

* Ge bort presenter

* Mitt liv


Tre saker jag hatar:
* Falska människor

* Människor som är oärliga

* Och att vara ovän med någon 



  

-

Av josefin - 8 december 2010 13:22

Bara för att alla andra gör det här ska jag fan också göra det, det är ju bra när man 

inte kommer på något att blogga om...




Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – 10 things you like 
Day 03 – Morning routines 
Day 04 – What you ate today 
Day 05 – Your definition of love 
Day 06 – Your day 
Day 07 – Favourite blogs 
Day 08 – Your room
Day 09 – Your beliefs 
Day 10 – What you wore today 
Day 11 – Your siblings 
Day 12 – What’s in your bag 
Day 13 – This week 
Day 14 – What you wore today 
Day 15 – Your dreams 
Day 16 – Favourite picture 
Day 17 – Your favorite memories 
Day 18 – Your favorite birthday 
Day 19 – Something you regret 
Day 20 – This month 
Day 21 – Christmas wishlist
Day 22 – Something that upsets you 
Day 23 – Something that makes you feel better 
Day 24 – Something that makes you cry 
Day 25 – Your best buys
Day 26 – Your fears 
Day 27 – Your favorite place 
Day 28 – Something that you miss 
Day 29 – Your aspirations 
Day 30 – Ten thing we don't know yet
Day 31 - My last New Year

Av josefin - 8 december 2010 12:56

Åååh tror ni inte att jag har gått och blivit sjuk nu också.

Så jävla tråkigt, riktigt jävla tråkigt att ligga hemma.

Vaknade i morse och hade as ont i halsen och feber, underbar morgon.

Bestämde mig iallafall för att stanna hemma idag och bli frisk, för imorgon vill jag till skolan!!


Men ja nu ska jag gå och vila, tänkte bara vara lite snäll och slänga in ett inlägg.


Have it!



KIM JAG ÄLSKAR DIG! ♥

Av josefin - 7 december 2010 23:04

Ska snart gå och lägga mig tänkte bara skriva lite snabbt här.

Skolan idag: typ brandlarm och redovisning, finns inte så mycket mer att säga om det faktiskt. Slutade vid två iallafall, Kim kom sen inte förrän klockan fem typ.
Har bara tagit det lugnt hela dagen för övrigt. Dessutom gav han mig massage, världens bästa pojkvän... inte många som har det.

Jaja, han åkte iallafall hem som vanligt vid halv nio.

Efter det kollade jag bara ännu mera tv, så ja ingen intressant dag för er.



PS, färgade ju håret igår, SVART. Busigt va? äeeh jag trivs iallafall sjukt jäkla bra i det.

Två bilder, just for you.


      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards