Hallis

Alla inlägg den 8 december 2010

Av josefin - 8 december 2010 17:51

  


Day 08 – Your room




  

Min säng...



  

Byrå med kläder...


 


Dator + tv...
 

  

Typ bokhylla med en massa skräp...


   

Och garderober... 

Av josefin - 8 december 2010 17:45

Mina favorit bloggar.


Hmmm, 


http://eellinoramandaa.blogg.se

http://febbs.se/

http://paow.se/

http://www.kissies.se/


kanske inte favorit men det är dom jag läser mest iallafall.


Av josefin - 8 december 2010 17:41

MIN DAG.

Ja, jag vaknade vid 20 i åtta, mådde kasst. Hade inte ens vaknat av min väckar klocka. Så jag somnade om igen, vaknade typ vid 10 så satte mig och kollade på 

julkalendern och bartender skolan. Sen kom mormor med cola och lagade mat, och sen sov jag till typ 4 då ringde Kim så ja då gick jag ner till mormor och morfar. Sen kom mamma så fikade vi, och nu sitter jag här ska snart packa in julklappar.


heeejs!

Av josefin - 8 december 2010 17:39

Kärlek för mig är Kim, vad mer ska jag säga.

Kärlek kan man förklara på så många olika sätt.

Men Kim säger jag <3


  

Av josefin - 8 december 2010 14:54

* Mackor och O'boy

* Makaronen och köttbullar.


Änsålänge.

Av josefin - 8 december 2010 13:45

Morgon rutin.

Vaknar typ sju sätter på tvn och kollar lite på vakna med the voice.
Typ kvart tjugo över går jag upp och klär på mig det jag har lagt fram dagen innan. Går in och tvättar ansiktet. Sen ner och käkar frukost. Sen om jag hinner sminkar jag mig ibland.

08:00 går jag till bussen. 

Av josefin - 8 december 2010 13:44


10 sakar jag gillar
*Kim
*Cocacola
*Ge presenter
*Få presenter
*Jul
*Choklad
*Min familj
*Kims familj
*Att åka på semester
*Mitt liv

10 sakar jag gillar
*Kim

*Cocacola

*Ge presenter

*Få presenter

*Jul

*Min familj

*Kims familj

*Pengar

*Mitt liv

*Choklad


Av josefin - 8 december 2010 13:28

Jaha, Josefin Hallbäck heter jag,

16 år fyller 17 den 19 december. Alltså fem dagar innan jul, många brukar fråga om det inte är tråkigt att fylla år så tätt intill jul, men nej tycker det är rät mysigt.

Iallafall så bor jag ju som ni säkert vet i helsingborg i ett litet radhus med min mamma, bror + våra fyra hundar. Varannan hel är jag hos min pappa som bor i ett ganska stort hus med sin nya fru och hennes två barn.

Emh, går på filbornaskolan, media inriktning text. Känner nu att det ändå är helt okej, det skönaste med media är att det inte är så mycket plugga !!

Har även en JÄTTE SNYGG pojkvän, Kim Vendin. Riktigt underbar är han och helt enkelt bäst.

På fritiden, brukar jag sitta vid datorn, träna ( precis börjat ),träffa Kim och vänner.



Tre saker jag älskar:

* Få presenter

* Ge bort presenter

* Mitt liv


Tre saker jag hatar:
* Falska människor

* Människor som är oärliga

* Och att vara ovän med någon 



  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards