Hallis

Alla inlägg under december 2010

-

Av josefin - 7 december 2010 09:43

har färgat håret svart, pussssssss!

Av josefin - 6 december 2010 22:09

Heej heej, kom precis upp på mitt rum.

Har kollat tv och sånt där nere. 

Slutade skolan vid halv tre typ, stack och gymmade  lite smått.

Sen så fick jag och Ellinor KUTA till bussen, utan att krydda kunde vi knappt andas när vi väl var på bussen. Men vi hann iallafall!

Sen stack vi hem till mig och chillade lite! Ni kanske får se en bild imorgon på

vad vi hittade på för bus! ;)




vår jätte fina julgran i skolan!

  

Av josefin - 6 december 2010 09:41

Godmorgon.

Vet att jag inte skrev något igår.

Vaknade iallafall upp hemma hos Kim, duschade och såt gjorde vid oss.
Vid typ två kom pappa och hämtade oss, så stack vi till väla med honom, Cina & Linus. Köpte det jag visade igår, eller ja en del köpte jag i lördags också.

Efter väla åkte vi hem till pappa, spelade bil-spel och sånt skojsigt, åt lite mat.

Ja vid sju stack Kimsan hem, tråkigt. Var kvar hos pappa till tio typ, så körde han mig hem. Ja efter det hände det inte så mycket kan jag säga.


Nu sitter jag iallafall och har text, vet inte om jag har ångrat mig igen och vill gå text iallafall. Haha ser efter denna veckan. Vi håller på att skriva jul sagor, jul dikter, sätter upp en julgram och ja lite sånt.


Så nu ska jag börja på min julsaga!     


Heeejs :)

Av josefin - 5 december 2010 23:51

  


"skön" trosor, hehe.


  


hårfärg!


  


hår inpackning


  


body scrub



ansiktsmask och body butter


 

och sist en liten till julklapp, eller ja där är två saker i denna kartong !!! ;)




Av josefin - 4 december 2010 12:16

Tja!

Sitter och väntar på att Kim ska duscha klart. Sen

ska vi dra oss mot bussen och åka till väla.

Jag har present kort som går ut typ den 10:e så ska se om jag hittar något skojsigt.


Igår hände det väl inte så mycket, vi var först hemma hos Kims kompis. Sen stack vi till Max och åt lite. Var väl hemm vid halv tolv, tolv. 


15 dagar!!! :D


Av josefin - 3 december 2010 12:26

Heej heej, ska snart ta bussen ner till stan. Eller ja

snart och snart. Men ja som ni förstår så ska jag vara där ihelgen.
Myspys.

Tänkte bara vara snäll och skriva detta inlägget till er.


Kanske skriver något litet i helgen.

Hej.

Av josefin - 2 december 2010 21:00

Hej,hej, hallå.

Kom hem från skolan typ vid halv tre. 
Provet i skolan gick väl rätt bra tror jag, dock var det frågor

som var helt annorlunda än dom vi läst på. Iallafall stack jag, Ellinor och Matilda och tränade under en timme när vi hade håla. Sen var det bara en lektion kvar, projekt och företagande. Började göra en affisch, eller ja ett reklamblad.
Aja, hade velat åka till väla idag, men ingen kunde typ följa med. För Ellinor och dom har det provet imorgon som vi hade idag.
Så hon skulle såklart plugga till det.
Jag ska snart sätta mig och skriva lita på mitt arbete om " troll ".


Btw, jag funderar på att byta inriktning i skolan av olika anledningar. Dock

inget jag tänker skriva om här, finns två personer som vet varför. Men det är en personer jag litar på.  Så ja. Men ska iallafall gå och prata med rektorn imorgon. 
Hade isåfall tänkt byta till rörlig bild.  Får se om det går.



{ personer som er har inte någon respekt för människor }

*

Av josefin - 2 december 2010 18:43


im sorry somtimes
I get a little jealous, thinking that someone else
colud make you happier than i could.
I guess it's my insecurities acting up.
Because I know that I'm not the preffiest,
smartest or most fun and exciting girl.
But I do know that no matter how
har and long you look,
YOU'LL NEVER FIND SOMEBODY THAT
LOVES YOU LIKE I DO.

im sorry somtimes

I get a little jealous, thinking that someone else

colud make you happier than i could.

I guess it's my insecurities acting up.

Because I know that I'm not the preffiest,

smartest or most fun and exciting girl.

But I do know that no matter how

hard and long you look,

YOU'LL NEVER FIND SOMEBODY THAT

LOVES YOU LIKE I DO.


  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards