Hallis

Alla inlägg den 13 december 2010

Av josefin - 13 december 2010 22:23

Alltså jag kollade på Ung & bortskämd innan. Och hur fan kan

Paulinas och Karolinas föräldrar sitta och säga att dom är duktiga?

Alltså jag förstår inte hur dem tänker, man ser ju klart och tydligt att Ellinor och han Tim-Joel är dem två som gör mest och kämpar mest. Men ändå skickar dem hem Ellinor för en gammal konflikt. Jag tycker ändå att dem är där för att 

lära sig att ta ett vuxet ansvar, alltså diska, städa, laga mat och sköta ett jobb.

Men då röstar dem ut henne för en konflikt, jag förstår helt seriöst inte hur dem tänker... 

Men men, dem föräldrarna är väääldigt konstiga.



Av josefin - 13 december 2010 19:04

Den finaste jag vet, älskar dig! 



  

Du är så jävla underbar, vill bara krama honom när jag ser denna bilden!! 

Av josefin - 13 december 2010 18:33

13 december = Lucis = Luciatåg i skolan = sämst...

Behöver inte uttala mig mer.


Japp var i skolan idag, vilket jag inte har varit på några dagar nu ju.

Skönt att vara tillbaka, det är så jobbigt att bara sitta hemma.


Iallafall ska jag snart ta ut min lilla vovsing, och efter det blir det PH. Shiiiit

undrar vad som händer i kvällens avsnitt. 

Ska och skriva någon text, aja se you...


  

Av josefin - 13 december 2010 10:40

Denna veckan...


Måndag: Hem och skriva Text, sen inget väl. PH ikväl!!

Tisdag: Självklart träffa min älskling, eller ja det tror jag iallafall!! :)

Onsdag: Kajsa, iallafall som det ser ut nu.

Torsdag: Hoppas på att jag kan träna då!

Fredag: Media gala i skolan sen till Babe tror jag. <3

Lördag: Typ kalas för mig hos pappa.

Söndag: FYLLER ÅR, + kalas hos mamma!



BRA vecka! :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards