Hallis

Alla inlägg den 2 december 2010

Av josefin - 2 december 2010 21:00

Hej,hej, hallå.

Kom hem från skolan typ vid halv tre. 
Provet i skolan gick väl rätt bra tror jag, dock var det frågor

som var helt annorlunda än dom vi läst på. Iallafall stack jag, Ellinor och Matilda och tränade under en timme när vi hade håla. Sen var det bara en lektion kvar, projekt och företagande. Började göra en affisch, eller ja ett reklamblad.
Aja, hade velat åka till väla idag, men ingen kunde typ följa med. För Ellinor och dom har det provet imorgon som vi hade idag.
Så hon skulle såklart plugga till det.
Jag ska snart sätta mig och skriva lita på mitt arbete om " troll ".


Btw, jag funderar på att byta inriktning i skolan av olika anledningar. Dock

inget jag tänker skriva om här, finns två personer som vet varför. Men det är en personer jag litar på.  Så ja. Men ska iallafall gå och prata med rektorn imorgon. 
Hade isåfall tänkt byta till rörlig bild.  Får se om det går.



{ personer som er har inte någon respekt för människor }

*

Av josefin - 2 december 2010 18:43


im sorry somtimes
I get a little jealous, thinking that someone else
colud make you happier than i could.
I guess it's my insecurities acting up.
Because I know that I'm not the preffiest,
smartest or most fun and exciting girl.
But I do know that no matter how
har and long you look,
YOU'LL NEVER FIND SOMEBODY THAT
LOVES YOU LIKE I DO.

im sorry somtimes

I get a little jealous, thinking that someone else

colud make you happier than i could.

I guess it's my insecurities acting up.

Because I know that I'm not the preffiest,

smartest or most fun and exciting girl.

But I do know that no matter how

hard and long you look,

YOU'LL NEVER FIND SOMEBODY THAT

LOVES YOU LIKE I DO.


  


Av josefin - 2 december 2010 08:08

   Sånt här blir man ALDRIG för gammal för! 


Aja iallafall, ska gå ner och äta frukost nu sen ska jag läsa på till provet lite mer efter det ska jag ta bussen till skolan. 

HOPPAS det går bra !! 

Hejs!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards