Hallis

Alla inlägg under september 2010

-

Av josefin - 7 september 2010 09:01

hellu, vart en rätt lugn dag igår, stack hem till ellinor och chillade lite, var väl där till en halv tio kanske! myspys.

aja, idag kommer kimsan, ska kolla på idol!! :D hihi skoj

och ja har inte så mycket mer att berätta.
Eller jooo, det 24 ska jag till liseberg (H)

-

Av josefin - 6 september 2010 14:10

blöööh sitter i skolan och har precis haft skolfoto, åeeeeh fyfan vad hemskt det blev. Ska inte köpa ett ända kort!!!

aja vad händer nu då, ingen aning??

alla är så tråkiga :S

 

annars så har vi haft typ en lektion idag  ( text ) ändå rätt soft.

Så ja, nu ska jag väl snart ta bussen hem. har fan inte ätit ngt idag. och är inte hungrig. äeeeh skit i det!!!!!!!!!!!!

 

 

ÄEH HEJDÅ

-

Av josefin - 5 september 2010 22:09

är som bäst med dig vid min sida


  

-

Av josefin - 5 september 2010 21:20

har haft en helt underbar helg!

orkar inte berätta om i fredags, ahah.

ja igår, var jag med ellinor, tills klockan blev typ 4 då kom kim också, 

SNYGG var han !! iallafall, så  stack väl ellinor samtidigt som vi skulle åka till min mormor. där vi åt och sånt, fet blev man som vanligt. kollade även filmer sen vi var små, åååh gud vad fet jag var :(

japp, sen stack vi hem, mötte upp ellinor när vi gick ut med hundarna... och ja sen fixade vi med mitt hår satt och snackade och så, och kim fick stå ut med vårt tjej snack, aaaw!

aja, sen stack ellan å vi sov dirr.


idag, vaknade av att kims kompis ringder vid nio!!  aja, kunde inte somna om. så

vi gick å åt frukost en stund efter. sen typ vid halv tolv åkte vi ner till stan kim skulle hem och jag och ellinor skulle sola... så japp det gjorde vi. stack hem så kom anna och ellinor stack. snackade lite skit med anna och käkade muffins, sen drog vi ut med marina och hem till henne och snacka ännu mer skit, och till sist kom ellinor dit !! :D

och sen blev det tacos, hemma hos mig med mammsen och bästavän! <3



I LOVE MY FRIENDS AND MY BOYFRIEND!!! <3



bilder från i fredag på mig ( ego )


    

-

Av josefin - 4 september 2010 10:48

godmorgon, sitter här och har precis ätit frukost och sånt. 

väntar på att ellinor ska komma, som ska underhålla mig tills kim kommer, SNÄLLT!  ja som sagt så kommer kim sen då ju,  och vid fem ska vi till m&m för moffe har fyllt år... japp. vet inte hur länge vi stannar där men ja det lär vi märka. 

sen blir det väl bara film ikväll tror jag. 


vet inte om jag ska baka nu, anna & melinda ville komma hit och fika muffins imrn hahaha, ja och ellinor också för den delen. aja får se hur det blir.

nu ska jag borsta håret, höres!


  

.

Av josefin - 2 september 2010 19:35

  







Av josefin - 2 september 2010 19:00

heej, har precis duschat och städat mitt rum, skit duktig !!!!

iallafall, skolan som vanligt. helt okej, har ju ändå rätt skoj i skolan. 

FAST jag tappade mina nycklar... som jag sprang runt och letade efter i en halv timme, seeen sa anna var dom var (Y) haha pallar inte!

imorgon, fredag... ingen aning vad som händer, men något blir det väl. 

nuuuu ska jag platta håret. KYSSSSSS

-

Av josefin - 2 september 2010 00:10

shit kan inte sova... men måste. ska upp 06:45 imorgon... det är fan inte okej.

men hejdå! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards