Hallis

Alla inlägg den 1 september 2010

-

Av josefin - 1 september 2010 22:17

är det nu man ska blogga??

ja det är väl det...

sitter iaf här och gör... inget??

hehe, var på ikea innan med ellan å mathilda, skoooj!

köpte också mina stövlar, grrrrrrraow, dom är så sexiga... chilla jag skojade.

emmmh, jag är helt flippad, har infet att skriva eller så. så hahah whaaaaa.

ellinor är bäst. hej då

-

Av josefin - 1 september 2010 14:03



det finns stunder som är svåra... man vet inte riktigt hur man ska göra.

för hur man än väljer att göra så är det fel.

jag vill bara leva livet... ta allt som det kommer.


Av josefin - 1 september 2010 09:39

  

-

Av josefin - 1 september 2010 09:29

sitter i skolan nu och har text, medans min pojkvän ligger hemma i MIN säng och sover.

det är fan inte rätt! Igår åkte vi till väla, jag köpte en trippel tång ( :D ) gilla. och kim köpte ett par converse. skit  snygga på honom faktiskt, fast att han har så stora fötter.

iallafall så åkte vi hem sen åt toast, och kollade på fångarna på fortet. sen gick vi och kollade på 14 suger & han krängde chips.  sen fick vi sova eftersom att jag skulle upp till skolan idag.

idag slutar vi väl  runt 4, om vi inte får sluta tidigare. då ska jag med ellinor & mathilda kanske marina. till ikea ( dom öppnar  ju det nya idag ) jaja.

glömde berätta att igår på väla så provade jag ju dom bootsen, men njäe gillade inte dom riktigt. men så hittade jag ett par lika dana fast i stövlar för 1000 kronor. jätte fina ! så dom ska jag köpa idag!

eemh ja vet inte finns det något mer att berätta än att jag är väldigt lycklig för tillfället. MMMH:D



jag sitter och lyssnar på några tjejer i min klass som snackar om piercingar... så på tal om piercingar så vill jag göra ett hål till i örat. men det får vänta ett tag!!!

'

AAAAAAJA POSS HAJ! ;*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards