Hallis

Alla inlägg under september 2010

Av josefin - 22 september 2010 17:42

förlåt för dålig uppdatering idag!

men ja nu är jag tillbaka.

dagen ser typ ut såhär

  1. skolan
  2. en JÄTTE snabb sväng till stan
  3. till pappa och äta
  4. maxi
  5. tv/prata med älsk/sova

Imorgon ser dagen ut såhär


  1. Hem till anna och äta "frukost" vid 11
  2. Hem och göra vid sig med amanda
  3. till lokalen och föra!
  4. inspark
  5. mys med babe

mMm detta kommer bli skot skoj! 

längtar både till imorgon och till på fredag!!!!

kommer bli en bra "helg".



Av josefin - 21 september 2010 19:21

yeey, emh ja.

nu har jag hunnit varit ute och gått i 45 minuter, duschat rakat benen osv.

känner mig nöjd för idag.

så nu tänker jag gå ner och kolla på tv, halv åtta hos mig, hehe.

och äta en apelsin faktiskt.


ska dock först noppa mina ögonbryn.

hejs 


bjussar på en bild.

  

Av josefin - 21 september 2010 17:34

stack till stan efter skolan idag. 

fick med mig en helt vanlig svart hood tröja med mig hem. 

kollade även på något till insparken, men äeh. ska leta lite i gaderoben istället faktiskt!

annars idag händer det väl inte mycket mer, funderar på att gå ut och gå eller springa eller något.

men vi får se vad som händer med den tanken.


men nu ska jag kolla lite i min gaderob vad man kan ha på sig på torsdag då.

hejs!



  

Av josefin - 21 september 2010 12:51

ändrade planer, skulle ju egentligen med amanda idag.

men nej hon är sjuk... fuck det.

åker till stan själv, istället.

måste köpa hals duk och/eller en hoodie tröja.

för det kommer förmodligen vara kallt som fanken på liseberg på fredag.


och nu måste jag tänka om, jag vet inte vad jag ska ha på mig på torsdag.

JOBBIGT. blir kanske att köpa ett linne istället !!!!!


Av josefin - 21 september 2010 08:50

godmorgon alla glada, ja alla ledsna också för den delen!!

sitter och har digitalt skapande helt ok väl.

har inte så mycket att skriva såhär tidigt på morgonen, men hörs sen!

Av josefin - 20 september 2010 22:49

nej, nu tänkte jag dra mig mot sängen. 

har ju en lååång, och rolig vecka framför mig nu så!!


HIF vann idag, underbart.

MFF förlorade, underbart.

så nu ligge vi delad etta igen. GOTT !


imorgon blir det såklart skolan igen. 

Av josefin - 20 september 2010 22:48

  

Av josefin - 20 september 2010 16:27

vill bara att alla ska veta, att det finns INGEN pojkvän, som är bättre än min.

Kim Vendin, the love of my life. 


   



Du är den som 
gör mig glad 
Ditt leende, 
Ditt skratt 
gör mig lycklig 
Du är min sol, 
Min lycka. 

Du är den som gör mig glad Ditt leende, Ditt skratt gör mig lycklig Du är min sol, Min lycka. 


Ovido - Quiz & Flashcards