Hallis

Alla inlägg under september 2010

Av josefin - 20 september 2010 14:02

eeeemh sitter och tänker på att jag måååste verkligen ha ett par nya skor 

till insparken?! 

dom jag har passar inte till klänningen och ja!!!

men har fan inte råd att slänga ut pengar på ett par skor jag kommer att använda en gång. ååh vad ska jag göra?

Av josefin - 20 september 2010 12:21

sitter här på mitt rum och slöar, mår bättre nu. 

fast man blir ju lite deprimerad av detta vädret -.- 

hoppas på att det kan bli fint iallafall torsdag fredag, eller åtminstone uppehåll!


eeh, ja... jag tänkte göra om lite här på bloggen, lite höst tema ?

haha, töntigt. men det är nu när man är sjuk som man har tid och sitta och ändra sånt. 


  

Av josefin - 20 september 2010 10:56

gick och la mig rätt sent igår tror jag, eller jag somnade rätt så sent iallafall.

först kollade jag på ensam mamma söker och efter det blev det matte söker husse, eller vad fan den nu hette. den var väl helt okej. käkade fruktsallad och glass mmmh gott!!. 


som jag skrev så skulle vi ju till halmstad badet, haha. faktiskt skoooj!! 

vart där med kim och hans familj. 

fast det är fan inte ok att bada med två retliga killar. 

  


idag mår jag inte alls bra, mår jätte illa och sånt, så är inte i skolan idag, så nu ska jag sätta mig och skriva min intervju.


Hejs!

Av josefin - 19 september 2010 11:29

nu bär det av till halmstad, japp. jag ska med kim och hans bror och hans mamma

till halmstad badet. själv har jag aldrig varit där, men ja... det blir väl skoj.


igår var vi på bio i ä-holm och såg resident evil 4 kim var så gullig och bjöd mig . den var faktiskt bra,

så gå och se den!!!

eller ja vi var ju först hos kims farmor, åt och sånt, nice nice.


aja rörig text, men skriver när jag kommer hem ikväll!




  

Av josefin - 18 september 2010 12:09

heeeeej! 

nu har jag lite små brottom, ska gå till bussen nu.

så här får ni en snabb bild på dagens facelook. 

aja skriver sen. puss


  

Av josefin - 18 september 2010 01:00

  

Av josefin - 18 september 2010 00:54

nu är det läggdags?
eller nej, inte riktigt än. ska faktiskt hoppa in i duschen nu, haha cp. men ja.

har bara suttit hemma och lökat med ellinor ikväll, vi gjorde fruktsallad innan,

istället för att äta en massa chips och sånt!! duktiga.


imorgon ska jag till min kära pojkvän, ska somsagt till hans farmor i malmö.

så jag åker till honom vid 12:30. sover där också, myspys.


sleep well cykel ställ. -.- 

Av josefin - 17 september 2010 12:56

jaha, tog ju bussen till skolan 11:40, när jag kom ombytt redo för att springa,

fick jag reda på att vi inte skulle ha någon idrott...

nej, vi skulle istället få uppgifter över helgen. lite små störigt, men var ju ändå tvungen att komma till skolan och få pappret & närvaro.

sitter iallafall hos ellinor nu, skjutsade henne hem från skolan,  {stolt}

vi ska snart dra till väla och chilla lite.

ikväll blir det ost & skink paj med mamma å ellan & en go rulle som ellan säger.


höööööööööööööörs!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards