Hallis

Alla inlägg den 20 september 2010

Av josefin - 20 september 2010 22:49

nej, nu tänkte jag dra mig mot sängen. 

har ju en lååång, och rolig vecka framför mig nu så!!


HIF vann idag, underbart.

MFF förlorade, underbart.

så nu ligge vi delad etta igen. GOTT !


imorgon blir det såklart skolan igen. 

Av josefin - 20 september 2010 22:48

  

Av josefin - 20 september 2010 16:27

vill bara att alla ska veta, att det finns INGEN pojkvän, som är bättre än min.

Kim Vendin, the love of my life. 


   



Du är den som 
gör mig glad 
Ditt leende, 
Ditt skratt 
gör mig lycklig 
Du är min sol, 
Min lycka. 

Du är den som gör mig glad Ditt leende, Ditt skratt gör mig lycklig Du är min sol, Min lycka. 


Av josefin - 20 september 2010 14:02

eeeemh sitter och tänker på att jag måååste verkligen ha ett par nya skor 

till insparken?! 

dom jag har passar inte till klänningen och ja!!!

men har fan inte råd att slänga ut pengar på ett par skor jag kommer att använda en gång. ååh vad ska jag göra?

Av josefin - 20 september 2010 12:21

sitter här på mitt rum och slöar, mår bättre nu. 

fast man blir ju lite deprimerad av detta vädret -.- 

hoppas på att det kan bli fint iallafall torsdag fredag, eller åtminstone uppehåll!


eeh, ja... jag tänkte göra om lite här på bloggen, lite höst tema ?

haha, töntigt. men det är nu när man är sjuk som man har tid och sitta och ändra sånt. 


  

Av josefin - 20 september 2010 10:56

gick och la mig rätt sent igår tror jag, eller jag somnade rätt så sent iallafall.

först kollade jag på ensam mamma söker och efter det blev det matte söker husse, eller vad fan den nu hette. den var väl helt okej. käkade fruktsallad och glass mmmh gott!!. 


som jag skrev så skulle vi ju till halmstad badet, haha. faktiskt skoooj!! 

vart där med kim och hans familj. 

fast det är fan inte ok att bada med två retliga killar. 

  


idag mår jag inte alls bra, mår jätte illa och sånt, så är inte i skolan idag, så nu ska jag sätta mig och skriva min intervju.


Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards