Hallis

Alla inlägg under april 2011

-

Av josefin - 11 april 2011 20:59

Dags att söka helg jobb / sommarjobb!?


 

Av josefin - 11 april 2011 18:03

Det fina vädret har fortsatt, har dock hört att det ska bli regn imorgon tråkigt nog.

Dagen idag har bestått av, träning inte mer än. Ska snart ta ut hunden och kolla efter lite vad jag ska packa med mig till London! 

Blir att praktisera hos pappa denna veckan, skönt, orkar inte sitta hemma! 



    

Bild på mig och en saknad vän!

Av josefin - 10 april 2011 11:08

Underbart väder.... Hur varmt som helst ute ju.Har haft en fin helg, igår var vi först hemma hos Emil satt ute i det fina vädret och sånt.Sen åkte vi in tiöl stan och åt med Kims föräldrar på big buddah, super gott.På kvällensen blev det lite bil och lite stan. Nu ska vi snart ut och sola. Ikväll blir det att grilla hos pappa. Mys!

Av josefin - 8 april 2011 14:04

Fredag idag, har hunnit med att träna. Skönt.

Nu tar jag nart bussen till Kim och stannar där tills söndag! 


     

Av josefin - 7 april 2011 20:05

Sitter hemma hos pappa nu och kollar på semester duellen. Blev hård träning innan idag. Har tränat varje dag denne veckan än sålänge och ska träna imorgon också. Har heller inte druckit cola på hela veckan eller ätit nägor som helst onyttigt. Skulle egentigen växla pengar idag till london, men det gör jag på måndag istället... Fyran vad jag längtar nu. Helgen tillbringar jag hos Kim <3

Av josefin - 6 april 2011 23:20

Ida har det inte hänt särskilt mycket det vill jag lova. Blev träning och passa hundarna. Annars har jag bara tagit det lugnt! Ska gå och lägga mig nu snart, ska upp och träna imorgon med! Ska sova hos passa imorgon också. Och nu ska jag klaga lite. Mellan 22-23 varje jävla kväll skriver skit många på facebook om big brother, jävligt irriterande. Man behöver väl fan inte upprepa allt man ser!Godnatt

Av josefin - 6 april 2011 23:20

Ida har det inte hänt särskilt mycket det vill jag lova. Blev träning och passa hundarna. Annars har jag bara tagit det lugnt! Ska gå och lägga mig nu snart, ska upp och träna imorgon med! Ska sova hos pappa imorgon också. Och nu ska jag klaga lite. Mellan 22-23 varje jävla kväll skriver skit många på facebook om big brother, jävligt irriterande. Man behöver väl fan inte upprepa allt man ser!Godnatt

-

Av josefin - 5 april 2011 14:44

when I need to close my eyes
you're the only thing that's worth

holding on to



   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards