Hallis

Alla inlägg den 13 april 2011

-

Av josefin - 13 april 2011 23:09

Ligger i sängen nu! Har gjort allt jag skrev jag skulle göra idag. Hade dock behövt packa lite mer, men det får jag göra imorgon om jag nu får tid till det. Ska praktisera på mammas jobb imorgon från typ 8- halv 5. Sen hade jag ju velat träna också. Vi får väl se hur det blir med det. Om 4 dagar åker vi, det känns helt ofattbart! om 4 dagar går jag längst med londons gator... Längtar så jag håller på att spricka!

Av josefin - 13 april 2011 09:41

Har en hel del att göra idag faktiskt. 


Nu: Forex och växla pengar  

     Efter Forex ska jag till banken och sätta in pengar......


     Köpa lite stuffs som jag ska ha med mig till London! 


     Klockan ett ska jag sedan vara hemma hos farmor för att äta lunch :)


     Ska också hinna träna och kolla vad jag ska ha med mig till London.



 

  

Ovido - Quiz & Flashcards