Hallis

Alla inlägg under april 2011

Av josefin - 28 april 2011 22:51

Chill dag ändå. Började dagen med lite digitaltskapande följt av NK slutade elva, då jag drog hem och gjorde lite homework. 14:10 tillbaka till skolan för att ha lite matte A, tråkigt men sant.

Cyklade efter det ner till stan mötte upp Ronja stack till h&m där jag köpte en svart kjol. Därefter satte vi oss i hamnen och pratade om lite privat stuffs! 

 Sitter här nu, ny duschad och fin...


Nu; sängen ! 


Min fina pojkvän och jag har 21 månadre imorgon, i love him sooo much ♥♥♥♥

Av josefin - 28 april 2011 08:52

Fina fina du, kommer alltid finnas vid din sida.

Jag älskar dig! ♥



 


 

 



Av josefin - 27 april 2011 21:47

Bra dag, skola fram till klockan två. Då jag mötte Ronja, tog bussen ner till stan åt lite. Satte oss på gröningen och sola ett tag, brände halva benen, skit snyggt! 

Köpte glass, mums. Gick i stan lite, hittade fin fina klänningar. 

Livet leker. 



Old picture...


 

Av josefin - 26 april 2011 21:21

Livet är så bra nu. Vädret är så underbart och allt!

Helgen har varit fin, Fredags blev det mys med Ronja på kvällen bara satt och prata och kollade BigBrother. Lördags, släktkalas bara. Söndag, hem till Kim åkte båt med hans kompis och sånt, mysigt. 

Och igår blev det mat hemma hos mormor, med mostrarna och så. 


Nu sitter jag och tittar på DH och äter lite kvälla. 

Imorgon blir det kanske mys på stan med Ronja, hoppas jag iaf! 





   


 

Av josefin - 26 april 2011 20:37

 

                           

             

Här har ni lite bilder från London. Har inte lagt dom i ordning för det orkar jag inte!! 

Av josefin - 25 april 2011 17:42

Förlåt för dålig uppdatering. Lovar att skriva å ikväll, så håll ut!

Av josefin - 22 april 2011 16:58

Bjuder på en bild sålänge, lägger upp dem andra när jag har ork...


Ikväll blir det mys med Ronja, Kim stack nyss hem my love.

Älskar livet!?


 

+ Mitt bästa köp i London

760 kr, för 2 par converse!


 

Av josefin - 18 april 2011 14:00

 

Medans ni sitter här och studerar bilderna på London,

SÅÅ är jag och upplever allt detta in real, helt okej för mig ändå!! 

London:




















         

 




  

                          



Madame tussaud:




'



 

 Emirates stadium:
 
Ovido - Quiz & Flashcards