Hallis

Alla inlägg den 6 april 2011

Av josefin - 6 april 2011 23:20

Ida har det inte hänt särskilt mycket det vill jag lova. Blev träning och passa hundarna. Annars har jag bara tagit det lugnt! Ska gå och lägga mig nu snart, ska upp och träna imorgon med! Ska sova hos passa imorgon också. Och nu ska jag klaga lite. Mellan 22-23 varje jävla kväll skriver skit många på facebook om big brother, jävligt irriterande. Man behöver väl fan inte upprepa allt man ser!Godnatt

Av josefin - 6 april 2011 23:20

Ida har det inte hänt särskilt mycket det vill jag lova. Blev träning och passa hundarna. Annars har jag bara tagit det lugnt! Ska gå och lägga mig nu snart, ska upp och träna imorgon med! Ska sova hos pappa imorgon också. Och nu ska jag klaga lite. Mellan 22-23 varje jävla kväll skriver skit många på facebook om big brother, jävligt irriterande. Man behöver väl fan inte upprepa allt man ser!Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards