Hallis

Alla inlägg under januari 2011

Av josefin - 4 januari 2011 23:08

Idag blev det väla med min älskling,  han kom hem till mig halv elva i morse och knackade på dörren, själv låg jag och sov... 
Aja, vi stack iallafall till väla och käkade och kollade lite.

Jag köpte en dag creme, ett nagellack och en bh!

Sen var vi bara hemma och mös.



   

Av josefin - 4 januari 2011 01:42

okej då...



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag vet inte

2. Höll du några av dina nyårslöften? Har inte haft några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? 0, eller ja DK.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? RESA
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?Vet inte många
8. Vad var din största framgång 2010? Sköter mig bättre i skolan?
9. Största misstaget? Gör inga misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk japp
11. Bästa köpet? Hehe emmh, vet inte ??   
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, kläder & buss.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker har nog gjort mig glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Love the way you lie
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ungefär sama.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat

 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit mindre cola

 18. Hur tillbringade du julen? Familjen + släkt
19. Blev du kär i år? Jag blev kär förra året, men är det frtf.
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives 

-

Av josefin - 4 januari 2011 01:29

Haha asså shit, guld är nog något av det fulaste som finns.

Såg det på någons blogg typ att den hade ett guld armband, och förlåt men jag tycker det ser förjävligt ut ;o

Silver är så sjuuuukt mycket finare och sexigare...

Vet inte ens varför jag skriver detta inlägget... är trött.


Hejs.



 

Av josefin - 4 januari 2011 00:07

Okej sorry.

Men nu är jag tillbaka lite igen. 

Nyår var jätte bra, var med älskling och hans kompisar, Ronja var också med.

Äeeh alltså fyfan vet inte ens vad jag ska skriva...


var och solade i stan idag och sen stack vi och fikade, eller Ronja fikade :D jag drack cola och smakade av henne.


Mååååste spara pengar tills när jag ska med världens bästa pojkvän till Idre.




Yeye höörs

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards