Hallis

Alla inlägg under januari 2011

Av josefin - 29 januari 2011 08:32

Jaha då var vi så väg. Åkte sex imorse och nu är det väl en sju timmar kvar att åka om inte mer. Har legat och sovit i bilen tills nu, har hela baksätet för mig själv. Eftersom vi kör med två bilar så åker kims pappa och bror i den ändra bilen... Men ja ni får ha det gott så länge... Vet inte om jag kommer skriva varje dag nu, vet inte om vi kommer få internet, men annars skriver jag någon gäng från mobilen :) HAJ

Av josefin - 28 januari 2011 15:02

Nu ska jag åkta ut till Kim, för imorgon åker vi till Idre.
Slutade vid ett typ, så har packat det sista nu och så...
Men tänkte bara vara snäll och skriva ett inlägg nu innan jag åker.
Har ingen aning om när jag kommer ha tid igen faktiskt. Jag tar med min dator till Idre, men det är mest för att vi ska kunna kolla film på kvällen!

Förresten imorgon har jag och Kim varit tillsammans i  1½ år, helt sjukt hur fort tiden går!
Men ni får ha det så bra!!


    

Av josefin - 27 januari 2011 09:29

Godmorgon sötisar, förlåt för att jag inte skrev igår när jag kom hem. Jag orkade bara inte ta bilder och sånt då. Men när jag kommer hem sen så ska jag lägga upp bilder på mitt hår... tro mig det är annorlunda, är inte säker på om jag är nöjd? Måste typ vänja mig vid det.

Jag tror jag slutar vid tre idag, då ska jag sola och köpa godis som jag ska ha i bilen till Idre. Sen ska jag hem till pappa och hämta lite saker och sånt. Så får se när jag har tid att skriva igen.


Men ni får ha det göttans sålänge.


     

Av josefin - 26 januari 2011 19:03

Hellu, har precis duschat nu. Om en timme ska jag klippa av mitt älskade hår... tro mig har ångest!

Ja iallafall, ska ta ut min söta hundis nu. 
Sen ska jag och mamma gå bort till Ewa som ska klippa mig.

Förresten, har fått mina grejor nu ( klänningen och skorna ) AS fint, enligt mig då haha. Skorna var iallafall skit snygga.



Tänkte lägga in före och efter bild på håret, mest för min egen skull men ja...

Mitt hår är blött så att ni inte tror det är fett eller något.


  

Av josefin - 26 januari 2011 09:57

Onsdag idag då, två dagar tills jag åker. Shit så kul det ska bli... längtar!

Ja, har redan berättat vad som händer idag ju. Ska bara träna och sen klippa mig senare ikväll.


Sitter iallafall i skolan nu, kollar på smycken på internet.

Blev riktigt sugen på att beställa två saker därifrån


    



Av josefin - 25 januari 2011 22:14

Då var den lediga dagen slut, tråkigt men sant. 

Blev ingen solning med Kim idag, vi har bara suttit hemma och kollat på tv.

Såg nyss Sverige - Danmark, det är ju nog rätt bra att Sverige blir bra de sista minuterna av matchen.

Jaha, jaja nog om det. 
Skola igen imorgon dådå, blir träning efter... hårt som fan. Och på kvällen ska jag klippa mig, usch vill inte. Men jag måste verkligen minna toppar är ett rent helvete!

Visar resultat imorgon kväll, kanske kommer hem med... jätte kort hår?


   ?????????






Av josefin - 25 januari 2011 15:01

JAAAHAA! Liger i min säng och gör absolut ingenting, vilket är helt underbart egentligen. Har iallafall precis packat en del av det jag ska ha med mig till Idre,  eftersom jag ändå var ledig i dag så passade jag på att göra det, har en känsla av att jag inte hade orkat göra det imorgon efter skolan liksom. 

Hade tänkt dammsuga mitt rum lite nu... sen väntar jag bara på att Kim ska komma. Vet inte om vi ska dra och sola idag eller något?



   

Av josefin - 25 januari 2011 11:50

Vaknade för en stund sedan men har bara legat och kollat på tv.

Och det gör jag dock fortfarande. Hade tänkt göra frukost snart, är jätte hungrig!

Är sugen på nutella... men det har vi ingen   

Men det får gå ändå!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards