Hallis

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av josefin - 10 januari 2011 22:11

Ja då var det snart läggdags igen, helt sjukt så fort dagarna går. 
Och ändå har jag inte gjort ett skit idag, hehe.

 Men men imorgon blir det att träffa Kimpa, sötisen. 

Aja sov ! 









( nödvändigt inlägg! ) - not

Av josefin - 10 januari 2011 17:32

Asså shiiiit jävla dag i skolan alltså.

Fööörst när jag stod längst fram  i matkön idag så hittar jag inte min mobil mmm fuck det, fick gå tillbaka till cafeterian och fråga om den var där. Japp såklart hade jag glömt den i soffan - bra Josefin! Ja seeeen

så skulle vi typ ha idrott så när vi skulle gå till idrottshallen så hittar jag inte mina nycklar så gick tillbaka till skåpen, men hittar dom efter en stund i väskan, bra där!

Så står Ellinor och Matilda iallafall och väntar på mig vid några skåp längre fram, så ska vi gå till idrottshallen så ser vi att en jävla raket"bomb kommer rullande. Vi bara vafan och typ började skratta. 

Sen typ Matilda bara ska vi gå eller, 2 sekunder efter smäller raket "bomben" och sen minns jag inte mer än att jag inte hörde ett skit och kutade ut från skolan. Och att brandlarmet gick igång...

Asså VAFAN, vrf stod vi ens kvar och kollade, eller vi väntade väl på vad fan som skulle hända, men vi trodde dock inte att det skulle bli så enormt, jag kan inte förklara hur hög den smällen var. Det var riktigt jäkla sjukt, kan säga som såhär att jag har fortfarande ont i öronen och det var cirka klockan ett detta hände. 




Aja nog om det, jag lever ju iallafall!!!

  

Av josefin - 10 januari 2011 12:18

Jahapp då har skolan börjat igen, känns faktiskt helt okej ändå. Sitter just nu och ska komma på en film... hmm känns ju nog rätt lätt.

Men kommer väl på något så småning om.

Har dock snart idrott, blööh... Men det är bara att kämpa på!

Slutar typ halv tre idag kanske ska träna då, ska iallafall ner till stan och sola sen, mer vet jag inte. Ronja kanske hänger med om hon inte ska sova hela dagen, hon är ju ledig en dag till.



Juste, nu börjar jag mitt nyttiga år också, haha - undrar hur det ska gå!

Men jag vill ju bli lite mer vältränad och smal så det är bara att ligga i hårt och äta mindre skräp!



  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards