Hallis

Alla inlägg under januari 2011

BAK

Av josefin - 20 januari 2011 18:09

Jaha skolan idag, helt okej slutade elva men var kvar i skolan till typ tre. För 

jag skulle ha matte kvart i två, bra där. 
Ja men känns skönt att få ha matten på dagen istället för på morgonen.
Stack iallafall hem, och började baka, blev så sugen på choklad muffins så jag gjorde det.
Annars händer det inte så mycket, ska snart börja göra min svenska uppgift!



  

                  

Dom blev skit goda!

Av josefin - 20 januari 2011 18:04

  


Jeans: Miss sixty, samma som igår.

Tröja: H&M

Tjockröja: Peak

Skor: Skorönne... bearpaw

Ring: H&M

Av josefin - 19 januari 2011 20:20

Äeeh idag har det inte hänt särskilt mycket ska ni veta. Slutade runt halv tre

så jag stack och tränade då... Duktig som jag är!

Jaa vad fan mer kan man säga?  Är sugen på att skriva något men jag har ju ingenting att berätta för er. 
Eller jo hihi, vecka 13-14-15 har vi praktik, och gissa var jag ska vara den första veckan, jo på ica brunnen. Haha jaja jävla slit jobb!


Och på fredag ska jag bowla hihi, skojsigt faktiskt.

HAJS!



   

-

Av josefin - 19 januari 2011 17:12

  

Tröja: Gina
Jeans: Miss sixty

Klocka: Jetset

Smycken: glitter, gina & h&m

Av josefin - 19 januari 2011 11:24

Kul, har bara håla till klockan halv två! Vad ska man göra? Tänkte träna, men hade velat äta innan men ingen vill äta nu... Får väl träna efter skolan, vilket är klockan fyra. SKITKUL. Hejdå.

Av josefin - 18 januari 2011 22:03

Sitter  i vardags rummet med min kära mamma och kollar på tv. 


Ja, en helt vanlig dag har det varit idag... skolan till typ två för att sedan "åka ner till stan och göra en uppgift..." men jag gjorde den hemma istället, palla åka ner till stan när det finns internet?

Ja Kim kom iallafall hem till mig direkt efter jag hade slutat så stack vi och hyrde film och käkade lite godis och chips, mys!
Vid typ sex stack vi ner till stan och solade, fiifan vad gotte!
Ja sen har det inte hänt så mycket mer än så.  
Imorgon blir det bara skolan och träna skulle jag gissa på. Får se om det kommer upp något mer.
Men ja ni får ha det så gotte sålänge!



   

Av josefin - 18 januari 2011 10:24

Hade tänkt börja med det här... 



dett har jag alltså på mig idag...


*

Av josefin - 17 januari 2011 18:26

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards