Hallis

Alla inlägg under november 2010

Av josefin - 4 november 2010 23:50

heeey, sitter och kollar på danska ph nu, har ingenting att göra så vafan.

Idag har det väl inte hänt så mycket.
Var i stan innan idag och köpten en bh, tre trosor och en ring :D.
Annars har jag bara suttit hemma väntat på svar men ja, så

är det ibland.


Men nu ska jag kolla vidare, hejs 

Av josefin - 3 november 2010 11:45

Det har blivit så tråkigt att blogga...

Jag har inget att skriva om, hur kul är det att läsa samma sak

varje dag.
så funderar på att ta en " paus " om ni inte skriver vad ni vill läsa om. 

Av josefin - 1 november 2010 12:22

SHIT, nu är det November. Tiden går så sjukt snabb ju!!

Det var ju nyss den första Oktober. Aja, jag bryr mig inte, 

längtar ändå tills jag fyller år!

Nu ska jag snart dra och träna, och så. 
Så jag skriver väl ett inlägg sen när jag kommer hem.

Ha det gött så länge.



ps, jag har världens bästa pojkvän! ♥ 

LOV

Av josefin - 1 november 2010 00:14

Heej, har haft en bra helg tillsammans med min älskade pojkvän.

Igår åkte vi runder lite, till spökliga ställen. Blev dock inte speciellt skraj.

Kom hem vid 1 kanske, minns inte.

Jag och Kim sov iallafall direkt.

Vaknade vid tolv idag, skönt som fan. Gjorde jätte god frukost,

mys!

Vid tre stack vi iallafall hem till mig, käkade och sånt.
Hade jätte mysigt med min älskling idag. När jag är med dig så mår jag verkligen bäst, och känner mig så lugn. Du är den jag tycker mest om att vara med.

Aja, han stack vid halv nio för stackarn ska upp och jobba imorgon...


Själv ska jag träna vid ett kanske, får se när det blir. Men lika bra att får det gjort ju!!

Sen får jag se vad som händer efter träningen, blir ju hem och duscha och så. Men efter det har jag ingen aning.


Äeeh nu är det väl dags att sova, pusss! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards