Hallis

Alla inlägg den 22 november 2010

Av josefin - 22 november 2010 22:38

Nu blir det snar sängen, har dock lite saker jag måste göra innan, så som platta håret, fotografera till en skoluppigift och lite sånt smått och gott.
Kollar dessutom på Paradise Hotel nu, fan vad GOTT att Melissa åkte ut.

Så jävla bra!!!


hehe, aja vi hörs imorgon ( tr0r ) jag. 

Av josefin - 22 november 2010 20:46

Nu ska jag snart ner och kolla på tv med mamma och äta kvällsmat!

Har inte gjort ett skit idag, vilket är as skönt. 

Men ja bjussar på en liten bild!



  


Du är den som 
gör mig glad 
Ditt leende, 
Ditt skratt 
gör mig lycklig 
Du är min sol, 
Min lycka. 

Du finns där i min närhet låter mig få bara vara

Du ställer inga onödiga frågor Du låter mig 

få finnas till Vi behöver inte alltid prata

din förståelse finns ändå där för mig

Låter mig få bara vara och ger mig 

en kram när jag vill. 


Mamma ♥


Av josefin - 22 november 2010 10:47



 

Detta står överst på min önskelista, finns dock MYCKET mer jag vill ha.

 

Vad önskar ni er i julklapp?  

Av josefin - 22 november 2010 10:02

Hejsan, igååår så va jag ju med kim,

vi vaknade ganska tidigt och käkade. På kvällen stack vi till Råå, på

julmarknaden. Fett kallt. Efter det stack vi hem till Kim och hade jätte mysigt,

han gjorde mackor till mig!! :D
Sov iallfall där inatt och det var helt underbart.



Kim är verkligen världens bästa kille, ÅÅÅH är så kär i honom.

I LOOOOVE  MY BOYFRIEND så jävla myckeeeet!


PS:
I januari kanske vi ska till Idre, alltså jag och Kim, med hans familj då.
Han ska lära mig att åka skidor och sånt, det kommer bli så mysigt. HOPPAS!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards