Hallis

Alla inlägg den 15 november 2010

Av josefin - 15 november 2010 18:07

Sitter här och kollar lite missade tv-serier på daotrn.

Jag vet inte vad jag ska skriva, men kan väl berätta lite om helgen kanske?


Fredag: Hmm, alltså kommer knappt ihåg.
Stack iallafall till Kim efter skolan, käkade lite pizza och sånt.  
JUSTE, på kvällen var jag, Kim , Emil & Fille på bio!!
Såg unstoppable, SJUKT bra. Den handlade typ om en tåg  som måste stoppas, 

för att det finns massa farliga grejor i lasten som kan sprängas om det krockar eller typ spårar ur. Den är verkligen jätte bra, så gå och se den.

Lördag: Jag och Kim stack hem till mamma ett tag, fikade och så. Åkte hem till honom igen, gjorde inte så mycket tror jag.  
Blev iallafall att vara ute och köra på kvällen.
Söndag: Gjorde vid lite på Kims rum, han ska ha ny säng så ja.
Satt typ hemma hela dagen och gjorde INGENTING. På kvällen spelade vi iallafall monopol med hans mamma, och självklart så vann jag !!! :D 


Ja det var väl det viktigaste, nu ska jag fota lite till ett arbete i skolan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards