Hallis

Alla inlägg den 24 november 2010

Av josefin - 24 november 2010 22:03

Jag kommer alltid finnas vid din sida, vad som än händer

jag kommer stötta dig igenom allt. våra bråk är onödiga jag  vet,

men tror det är för att vi aldrig träffas som vi tjaffsar.

men du ska veta jag står vid din sida nu, jag tycker verkligen inte det 

du gjort var rätt. det är inte det jag stöttar dig igenom. jag stöttar dig för att du är så sjukt ledsen och mår så sjukt dåligt.


  

Av josefin - 24 november 2010 20:25


Du har fått mig att insé vad kärlek är, hur mycket det betyder. 
Att vaka upp på morgonen och tänka på dig och att du är min
är det bästa som finns.Att veta att det alltid finns någon vid min sida 
Som man kan berätta exakt allt för. Jag lovar dig att jag aldrig skulle kunna göra dig 
illa. Skulle aldrig kunna vara med någon annan, och speciellt inte nu efter
min kompis mår så dåligt för att hon var med någon annan än sin pojkvän.
Nej fyfan, att såra dig skulle jag aldrig vilja göra. Den bästa i mitt liv det är du, ingen annan. 
Du finns där när som helst.Det finns inte ord till hur mycket jag älskar dig.
När jag tänker på ett liv utan dig, får jag så fruktansvärt ont i magen.
Jag vill aldrig leva utan min Kim. Han som får mig att gå upp på morgnarna, 
att kämpa.Nej fyfan, aldrig vill jag leva utan dig.
Vill leva resten av mitt liv med dig och jag menar verkligen det. Finns ingen
som någonsin skulle kunna ta den plats du har i mitt hjärta.
Jag kan LOVA dig att jag aldrig kommer lämna dig iallafall. 
Du är mitt ALLT!

Du har fått mig att insé vad kärlek är, hur mycket det betyder. Att vaka upp på morgonen och tänka på dig och att du är minär det bästa som finns.Att veta att det alltid finns någon vid min sida Som man kan berätta exakt allt för. Jag lovar dig att jag aldrig skulle kunna göra dig illa. Skulle aldrig kunna vara med någon annan, och speciellt inte nu eftermin kompis mår så dåligt för att hon var med någon annan än sin pojkvän. Nej fyfan, att såra dig skulle jag aldrig vilja göra. Den bästa i mitt liv det är du, ingen annan. Du finns där när som helst.Det finns inte ord till hur mycket jag älskar dig.När jag tänker på ett liv utan dig, får jag så fruktansvärt ont i magen.Jag vill aldrig leva utan min Kim. Han som får mig att gå upp på morgnarna, att kämpa.Nej fyfan, aldrig vill jag leva utan dig.Vill leva resten av mitt liv med dig och jag menar verkligen det. Finns ingensom någonsin skulle kunna ta den plats du har i mitt hjärta.Jag kan LOVA dig att jag aldrig kommer lämna dig iallafall. Du är mitt ALLT!


  


Av josefin - 24 november 2010 19:37

  


  


  


SÖÖÖT VA!?   

Av josefin - 24 november 2010 18:29

H-h-heeej!

TÄNK om exakt en månad, så sitter man typ och äter jul mat och sånt nu,

jag har fyllt 17 och man väntar på julklapparna.

Sjukt att det har gått så fort alltså. 


Hehe, jaja... idag slutade vi typ vid tre, stack bara hem och kollade

lite tv, somnade som vanligt i soffan. Finns typ inget skönare än det!

Nu ska jag snart dra ut min lilla vovve i snön, aaw stack'arn då!

När jag kommer inte blir det duschen gånger 20!!


Återkommer om en stund.

Tjarrå!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards