Hallis

Alla inlägg under juli 2010

Av josefin - 26 juli 2010 15:51

DAGENS HUMÖR: lite trött, men glad!
DAGENS KLÄDSEL: jeans short, vitt linne med en sån lide halv kort t-shirt över
DAGENS MUSIK: mix megapol, på jobb -.-
DAGENS SAKNAD: hmm ingen just nu
DAGENS LÄNGTAN: träffa ellan å mathilda
DAGENS HAT: den jag har hatat nästan hela mitt liv!
DAGENS VILL: ha en ny mobil... men skiter i det !!
DAGENS VILLE INTE: vet inte!? :D

DAGENS MYS: grillning med ellan & mathilda ikvl!

DAGENS JAG ÄR: hmm, lycklig?

Av josefin - 26 juli 2010 15:23

tjollahopp

sitter och "jobbar" jätte hårt. mMm duktig som man är.

började klockan halv 9 idag slutar klockan 18. då ska jag cykla hem till

mathilda för att grilla med henne och ellinor, trevligt. det var ju ett tag sen man träffade dom... iaf båda två tsm!

det händer en del saker i veckan,

imorgon ska jag till familia / väla med ellinor, fixa naglarna  ( tror jag ) och fixa en

annan liten sak. oj glömde först jobb till klockan 13.

på onsdag är det jobb till 18 igen, sedan på kvällen kommer babbi. torsdag ett år med kim ( SHIT, så fort tiden har gått ) så vi ska väl äta någon stans... sen ska vi till danmark, med typ alla. efter det hbg festivalen... vilket det ocskå blir resten av helgen också!!!!


PS JAG FJÄLLAR :S


this is for you ellan! ;)

Av josefin - 22 juli 2010 16:45

ojjjjjj snacka om länge sen jag skrev. vet inte vad jag har gjort...

jobbat... kanske varit med kim, la-karnevalen. ja.


sitter och jobbar nu också faktiskt, slutar om en timme.

ska träffa älsklings kajsa, ska ner till stan å fika eller något.

imorgon, bär det av till kim dådå. vet inte vad vi ska hitta på riktigt, vara ute väl kanske. ojoj vad jag yrar, är inte riktigt inne på det här med blogg längre.


AJA HAJDÅ

Av josefin - 12 juli 2010 20:37

hej,

tänkte bara berätta lite om helgen, i lördags... steg vi upp tidigt i ekeby

för att ta bussen till stan för att sedan ta tåget till landskrona och sen båten till ven.

på ven var jag med kajsa, kim, emil, emil.p, fille & frida.

hade riktigt skoj faktiskt!

sen när vi kom så stack jag emil emil.p och kim hem till emil.p där kim och han badade,

efter det lagade han lide natt mat till oss, SCHYSST!


aja, igår söndag, åkte och badade och sånt på dagen, vid en sex körde vi in till stan för att grilla hemma hos pappa. vid en nio kanske stack kim hem till ekeby igen.


IDAAAAAAAAG. började jag då jobba klockan halv tio, slutade ett.  stack hem till mormor&morfar och solade i deras trädgård och fick litta mad. stack hem vid 4. 

vid 5 kom mathilda å hämtade mig på sin moppe, skulle ner till friabad och bada lite. 

käkade glass och glodde lite på folk också. 

kom hem för en liten stund sedan. possss


bild från ven,   kajsa & jag

  

Av josefin - 8 juli 2010 11:12

gud vad länge sen det var jag skrev, men vad fan ska jag skriva om? ingen aning.

man gör ju liksom samma varje dag, är ute och solar (om det är fint väde) eller så är jag med kim... 


men igår så ringde faktiskt min pappas bror mig och sa att dom behövde hjälp nere på hallbäcks, så nu ska jag jobba några dagar. göttt med lite gryn. 


så jag börjar klockan två idag och slutar klockan sex, sen klockan 7 så kommer ewa för att fixa mitt hår! :D så det lägger jag nog in en bild på ikväll då eller imorgon.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards