Hallis

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av josefin - 30 juli 2010 16:54

sitter här och väntar på ronja och kajsa.

när dom kommer ska vi göra vid oss lite, vet inte om dom ska dricka lite också.

jag hoppar det idag!

sen blir det festivalen, hoppas på att vädret ger med sig mot kvällen!! 



har precis målat min naglar så att dom passar fint till min nya klocka! ;D


    

Av josefin - 30 juli 2010 15:03

määh vad klockan är mycket... 

vaknade vid tjugo i tolv med älsklingen vid min sida, ( finns inget mysigare ) 

låg i sängen och pratade ett tag. sen gick jag ner och gjorde världens godaste frukost vid ett!

sen gick vi upp igen, la oss i sängen och ja snacka lite mer. sen skulle han köra hem,

så nu sitter jag här helt själv.


tänkte berätta lite om igår, faktirsk.

jag och kim åkte in till stan vi ett, gick och spände in min klocka... efter det gick vi till mq för att byta hans ena tröja som han fick, som var för liten. han tog ett par björn borg kallingar ist.  sen gick vi mot haket för att vi skulle äta, det var riktigt gott faktiskt,

var något kött men klyft potatis, vin sås & bearnaise sås. 

      här är min klocka också!:D



aja iallfall, sen gick vi runder lite i stan... vi tjugo i fyra tog vi båten till dk... softa lite där... och sen blev det festivalen. sen sov kim här! :D

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards