Hallis

Alla inlägg under mars 2011

Av josefin - 21 mars 2011 20:12

 




     

Av josefin - 21 mars 2011 20:03


Svarta jeans/byxor


   


Ringar



Massa toppar



En vardagsväska



Och självklart converse ♥


Vilket även min vän Jenny har gett mig ett bud på att köpa till henne!


Man kan inget annat än att längta!     

Av josefin - 21 mars 2011 11:04

Hej på er,

har haft en bra helg får jag väl ändå säga. Igår ( söndag )

var jag först hos Emma och hjälpte henne med hennes film, sedan kom Kim och hans mamma och hämtade mig så åkte vi till väla, Kim skulle köpa skor... Precis som vanligt har han feta problem när det gäller att välja skor OMG, men jag älskar honom ändå.

Efter det var det bara mys hemma hos honom.

Han är underbarm och jag älskar honom mest i världen!

BARA SÅ NI VET!


Nu ska jag kolla praktikplatser, hej! :)

Av josefin - 17 mars 2011 21:30

Ops, har vist glömt bort min kära blogg lite... 

Är inte meningen, men som sagt inget intresant att skriva om.

Vad har hänt på sista tiden? - Ja du det vet jag knappt själv faktiskt. Typ mest skolan, Kim, kompisar och någon fest.


Iallafall är det fredag imorgon, hur gott är nu inte det mina kära "läsare" ( har väl inga kvar, men skit i det )

Imorgon blir det party, hos Anna och Melinda... eller ja i en lokal som dom har hyrt, kommer en del roligt folk! Frågan är bara vad man ska ha på sig, det snöar ju helt jävla plötsligt ute nu. 
Nej men det ska bli riktigt kul, det ända jag vet är att kvällen förmodligen inte kommer vara speciellt lugn.

Resten av helgen får vi se vad som händer.


Nu ska jag chilla till music ♥

HA DET GOTT HAJ!




 


1 månad kvar!!!!!!! 

Av josefin - 10 mars 2011 18:41

FRÅGOR

Låt som när du är ledsen sörjer till?  Jag brukar inte sörja
Vad är du beroende av? cola 
Vad säger du för att imponera på någon? Inget speiellt är bara mig själv.
Brukar du skratta för dig själv?  Ja, det har hänt
Vad står det i ditt senast inkomna sms? Finns inga just nu. ;( ( pappa )
Äger du några converse?  ja då
Vad har du för mobil operatör? telenor
Är du allergisk i mot något? Äeh vem bryr sig?
Hur svarar du i mobilen?  Typ, ja eller hej
Vem ringde du senast? Kim
Hur många timmar sov du inatt? Ingen aning
Sov du ensam inatt? Ja 
Brukar du vara duktig på att passa tider? Ja det tycker jag
När mår du bra? Mår bra för det mästa!
När blev du fotad senast? Ja här om dagen, av Anna såklart!
Hur känner du dig just nu? Bra fråga
Hade du en bra kväll igår? Ja det hade jag!
Vad är din favorit dryck på morgonen? obo'y
Rakar du benen? Ja
Är du blyg? Det beror på 
Vad är det värsta du vet? Hmmm, falskhet.
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!
Vad använder du för shampoo? Olika
Finns det någon du står närmre än någon annan i din familj? Nej det tycker jag inte.
Gröna eller röda äpplen? Röda
Har du för tillfället strumpor på dig? Ja
Är det okej att gråta? Klart!
Bär du glasögon eller linser? Icke
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej men självklart kan det vara kul att ha.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Olika
Har du piercing? Nej inga som rankas som piercing. 
Vill du ha barn? Äeh det vetifan!
Solar du ofta? Det går i perioder
Är du bra på att laga mat? Nej, eller äeh
Är du flygrädd? Nej. 
Hur vig är du? inte alls
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? äter inte glass
Tycker du om sushi? har inte smakat
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll
Vilken ögonfärg har du? blå/grå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? yes
Biter du på naglarna? mm. 
Senaste låt du hörde? Hey baby girl

Av josefin - 9 mars 2011 22:03

Har haft en underbar dag med världens bästa vän. 

Vi var först och fixade lite saker i stan med hennes pappa, sen bjöd han på mcdonalds så jävla länge sen! 

Sen gick vi i stan och sånt lite bara, mysigt. Älskar att vara med Ronjis, 

ingen sekund är tråkig! 

Blir att träffa henne imorgon också, gillllllas!


Älska liveeeeeeeet! :D

Av josefin - 8 mars 2011 20:34

Jag saknar min vän, min aldra bästa vän! 

Vad har hänt, jag behöver dig vid min sida varje dag hela tiden...

Jag vill kunna ringa dig och berätta om något har hänt eller om något jag bara måste säga till dig. Men det kan jag inte, för vi träffas aldrig längre och jag hatar det! Du var min bästa vän och du är det fortfarande, för när vi väl träffas så är det som om vi inte har varit ifrån varandra vi har lika roligt när vi än är tillsammans.  Men känslan att träffas typ varannan månad gör så jävla ont. Förr var vi nästintill varenda jävla dag, och jag vill ha det så. Jag behöver en bästavän som förstår mig som är som jag, och du är den ända som är som jag. Fast du är bättre du vågar stå för vem du är, du skiter i vad folk säger om dig och vad dom gör mot dig därför behöver jag dig. Jag behöver en vän att skratta med, att träffa när jag inte har ett skit att göra! Jag behöver en vän som vet vem jag är när jag är vilsen i mig själv, när jag behöver höra om jag gör rätt eller fel...  Vår vänskap kommer aldrig förändras, men jag vill ha den oftare varje jävla dag! Det finns ingen bättre än dig, det vet du att jag tycker. Så många år vi har känt varandra kan inget förstöra vår vänskap, det vet både du och jag. Du är som en syster för mig och jag älskar dig över hela mitt hjärta, det finns INGEN jag har roligare med än dig det ska du veta! 

Hoppas det blir som förr någon gång ingen, I NEED YOU! 


Ronja Hammelfelt ♥



  

Av josefin - 6 mars 2011 14:30

  


How wonderful life is while you're in the world

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards