Hallis

Alla inlägg under juni 2010

Av josefin - 16 juni 2010 23:37


KÄRLEK:
Hur många har du varit riktigt kär i? 1
Är du kär just nu? aldrig varit så kär!!!!!! :D
Har du någon kille just nu? världens bästa!
Har du dumpat någon? mm
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull?  njäe, ganska onödigt ? 
Vem kramade du senast? Frida
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? NEJ!
Vad tycker du om kärlek? helt underbart, bara det att folk ger upp så lätt 
Saknar du någon speciell person? inte saknar så, hade ju gärna varit hos kim
Har du svårt för att bli kär? inte när jag blev kär i kim iaf


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med fler än 50 pers: emh nej
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? yes.

Gjort nåt olagligt? ja
Fått din mamma att gråta? tror jag inte, hoppas inte det!
Slagit ner någon? neeh


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag, förutom det så är det ju kim 


JAG HAR:
Digitalkamera? nej
Systemkamera? yes
Telefon på rummet? nej
Egen dator? yyee
Könssjukdom? neej?

Av josefin - 14 juni 2010 23:23

måndag 14/6

jaha, idag vaknade jag runt halv elva. SKÖNT.

kollade tv och lite sånt,  sen stack jag till stan och träffade ronja kollade lide

affärer. sen träffade jag frida, och gjorde en massa.




guuuuuuuud det är så tråkigt att skriva!

HEJDÅ

mhm

Av josefin - 12 juni 2010 13:01

sitter hemma hos kim och nördar.

var ju student fest för bror igår, ändå rätt kul åt och sånt.

vid tio åkte vi till kims kompis som också hade student fest. 

riktigt roligt.  mår dock inte så bra idag.

men kim är ändå sötast och bäst i hela världen! :D

idag ska vi till väla för kim ska ta syntest, sen vet jag inte vad som händer ikväll.


hoppas det blir fint väder snart också så man kan vara ute och hitta på lite saker!



I LOVE YOU! 


 

Av josefin - 11 juni 2010 09:51

yeeeeeeeeeyeeeeeeeee, då sitter man hos pappa.

ska snart börja duka å sånt riktigt skoj -.-

jävla skit väder, kunde väl åtminstone varit uppehåll???????

aja,  vid 1 ska vi åka till skolan för att kolla när dom ja XD  ääeeeh gud är

helt yr i hela huvudet, är inte sugen på att skriva.

iallafall så är det då min bror som tar studenten som jag säkert har sag. kim kommer också sen, sen får vi se om vi ska åka till alex i ekeby ikväll för han tar också studenten idag.


ÄEEEEEEEEEEEH HEJ DÅ!

  

Av josefin - 10 juni 2010 22:12

i'm a lover, not a fighter, but i will


fight for what i love  



 

Av josefin - 10 juni 2010 19:36

jaha, då var det slut på detta skol året med. fan vad tråkigt att klassen

kommer splitras nu, kommer fan sakna alla! vi var lätt den bästa klassen.


eftersom det var "jätte fint" väder idag fick jag har på mig jeans ist för short.

 

iallafall, så stack jag hem efter skolan, hjälpte mamma och mormor lite inför simons student.

sen stack jag ner till stan och träffade frida.



och nu ska jag hoppa in i duschen och chilla framför tv'n tror jag faktiskt!

-

Av josefin - 9 juni 2010 20:28

theres no place i'd rather be than


right here with you ♥



 

Av josefin - 9 juni 2010 20:21

skolavslutning imorgon.

gud ettan är redan slut, fan vad sjukt.

men det blir väl bra, vill bara inte bli vuxen!

får hoppas man kommer in på rätt inriktning sen i

tvåan också. annars skiter jag fan i det.


på tal om skolavslutning, så får man väl klä sig lide "fint" så

jag ska ha på mig något av dessa två imorgon.


 


hoppas det blir uppehåll iallfall!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards